صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ مستقل در شمال

خرید ویلا باغ مستقل در شمال

648

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
3،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18166
زمین
405 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ مستقل در شمال 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، در این آگهی به صورت تکمیلی با یک ویلا باغ در چمستان آشنا خواهید شد.

یکی از مزایای خرید ویلا در چمستان پیشرفت قیمت و ارزش ملک و ویلا است، و در نتیجه می توان با خرید انواع ویلا در این شهرستان به سرمایه گذاری در شمال اقدام نمود، و لازمه ی خرید یک ویلا در شمال به سود حاصل از آن بر می گردد، شما با خرید ویلا باغ در چمستان می توانید سود بسیاری بدست آورید.

این ویلای جنگلی در چمستان با بنای دوبلکس به مساحت 405 متر زمین و بنا 170 متر مربع در محیطی آرام به صورت مستقل و دارای بالکن رو به کوه و جنگل قرار دارد، و نیز این ویلای جنگلی دارای 2 اتاق خواب می باشد، و در منطقه چمستان نزدیک به جاده اصلی و فاصله کم با دریا و جنگل قرار دارد، حیاط این ویلا با درختان میوه احاطه شده است، از این سوی به عنوان ویلا باغ معرفی می شود، برای مشاهده و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

لازم به ذکر است این ویلا باغ، دارای آشپزخانه ایی با کابینت، گاز و هود و شیرآلات با جنس عالی، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل شامل؛ کولر اسپلیت، گرمایش از کف، شوفاژ، شومینه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، درب ضد سرقت، آلاچیق و... از امکانات این ویلا باغ در چمستان می باشد، بازدید از این ویلا ارزنده در شمال را توسط مشاورین ویلا دنیز از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

خرید ویلا سند دار به صورت اقساطی خود امتیاز فوق العاده ایی است، این ویلا دارای شرایط پرداخت فوق العاده به صورت، نقد و اقساطی می باشد، که می توانید خرید ویلا اقساطی را در شمال تجربه کنید، و از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببرید، و این ویلا باغ دوبلکس، سند دار بوده و اسناد آن به صورت تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار بوده و همچنین سند آن به صورت  شش دانگ می باشد، خیالتان بابت این ویلا از لحاظ سند میتوان راحت باشد.

این ویلا باغ نیز مبله می باشد، و برای این ویلای جنگلی در اتاق خواب ها تخت و در سالن از مبلمان و میز ناهار خوری و فرش و... در نظر گرفته شده است، شما با خرید این ویلا دیگر نیاز به تهیه امکانات اولیه نمی باشید، و قطعا وارد ویلایی با تمام امکانات رفاهی می شوید و قابل سکونت می باشد.

این ویلا به صورت مستقل و شخصی ساز می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا مستقل هستید، می توانید این ویلا را به خاطر بسپارید.

 از مهم ترین مواردی که در خرید ویلا باغ باید به آن توجه کنید، موقعیت مکانی ویلا و محیط اطراف، جواز ساخت و پایان کار و... می باشد، اگر نیازمند مشاوره رایگان هستید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید، و برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18166
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه