صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا دوبلکس لاکچری در شمال

فروش ویلا دوبلکس لاکچری در شمال

756

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
3،300،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18199
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس لاکچری در شمال

 

سلام به همه ی همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروز در این آگهی قصد داریم به شما عزیزان یک دستگاه ویلای دوبلکس در محموداباد ساحلی معرفی کنیم، اگر قصد خرید ویلا در محموداباد  را دارید، قطعا این ویلای ساحلی یکی از بهترین گزینه برای خرید می باشد؛ زیرا محموداباد به دلیل همجوار بودن به دریای خزر و قرار گرفتن در دامنه ی جنگل های سرسبز شمال و همچنین در نزدیک بودن به شهرهای نور و چمستان و آمل و... یکی از شهرهای توریستی در شمال محسوب می شود.

از این سوی پیشنهاد ما به شما خرید ویلا دوبلکس در محموداباد می باشد، و نیز این ویلا نوساز بوده و در سال 1399 تمامی انشعابات آب و برق و گاز را دریافت نموده است.

 متراژ کل زمین این ویلا 300 متر و زیربنای آن‌ 200 متر می‌ باشد؛ و 3 اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده، به صورت مستر می باشد و هر یک دارای متراژ استاندارد می باشند، و تمامی تجهیزات لازم را از قبیل؛ سیستم سرمایی از کولر اسپلیت و سیستم گرمایی از شوفاژ، شومینه و گرمایش از کف دریافت نموده و قابل استفاده می باشد، و متریال داخلی این ویلای دوبلکس، بسیار شیک و به روز می باشد، به طوریکه دیوار های ویلا از کاغذ دیواری پوشانده شده است و سقف آن نیز کناف کاری شده که همچنین با لوستر تزئین شده است، که معماری داخلی ویلا، اکازیون دیزاین شده است، از دیگر امکانات این ویلای دوبلکس شیک، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایی و گرمایی کامل، آشپزخانه ایی با بهترین کابینت و هود و شیرآلات و... می توان اشاره نمود.

این ویلای ساحلی در یکی از شهرک های برند و با امنیت بالا قرار گرفته است، که امنیت ویلا توسط نگهبانی 24 ساعته تامین می شود، و از تجهیزات امنیتی ویلا می توان به درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته و درب ریموت دار اشاره نمود، پس این ویلا از لحاظ امنیت در رده ی بالا قرار دارد، که شما عزیزان با خیال آسوده می توانید اقدام به خرید ویلا در شهرک نمائید.

چنانچه قصد خرید ویلا در شمال را دارید، کافیست روی لینک رنگی مشخص شده کلیک کنید، تا از سایر ویلاها در سایت ویلا دنیز مشاهده نمائید.

طراحی حیاط این ویلا با وجود درختان و گیاهان زینتی فضای بسیار زیبا و دلنشینی به ارمغان آورده است، و همچنین آلاچیقی برای این ویلا در نظر گرفته شده است، که فضای سبز این ویلا را دوچندان زیبا نموده است.

 تمامی ویلاها در محموداباد دارای اسناد و مدارک کامل می باشد، اسناد ویلاها به صورت شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان می باشد، شما با

 خرید ویلا سند دار میتوانید، نسبت به خرید خود آسوده خاطر باشید، و صاحب یکی از ویلای دوبلکس در شمال شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید، و برای دریافت مشاوره برای خرید ویلا ساحلی در شمال کافیست فرم در خواست مشاوره را کلیک کنید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان، بهترین ها را برایتان آرزومندیم.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18199
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه