صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس در شهرک جنگلی

خرید ویلا دوبلکس در شهرک جنگلی

657

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
3،200،000،000 تومان
نصف نقد مابقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18200
زمین
280 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس در شهرک جنگلی

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم دلتون شاد و دور از غم مشکلات باشید.

 این ویلا دوبلکس در منطقه جنگلی و توریستی چمستان قرار دارد، خرید ویلا در چمستان جزو انتخاب هایی است که افراد برای خرید ویلا در شمال به این شهر مراجعه می کنند، و انواع ویلاها با مساحت و امکانات مختلف در مناطق شمال وجود دارند، که شما عزیزان می توانید، ویلایی را با مساحت و قیمت مناسب، موقعیت مکانی و سازه ی مورد علاقه و خواسته ی خود و خانوادتان خریداری نمایید. 

اگر می خواهید یک خرید مطمئن با خیال آسوده داشته باشید، می توانید با خرید ویلا سند دار این حس را تجربه کنید؛ الویت برای خرید، ویلا با اسناد رسمی و قانونی می باشد، خوشبختانه این ویلای دوبلکس دارای سند شش دانگ و تک برگ، عرصه و اعیان، می باشد، که بعد از اتمام معامله مالکیت ویلا به شما خریداران محترم تعلق می گیرد.

 با خرید ویلا شهرکی امنیت ویلای خود را تضمین کنید، ویلاهای شهرکی با داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مدار بسته، امنیت هر چه بیشتر را تامین می کند.

این ویلا جنگلی دارای ۲8۰ متر زمین که 20۰ متر این زمین را زیربنای آن تشکیل داده است، و این ویلای دوبلکس دارای ۳ خواب به صورت مستر می باشد، انشعابات ویلا از جمله آب، برق و گاز می باشد، که هر کدام با کنتور جداگانه نصب شده اند، و نیز نمای داخلی ویلا با آیینه کاری، کف سرامیک، کاغذ دیواری دیزاین شده است، و آشپزخانه ایی مدرن با کابینت و شیرآلات و هود و... از بهترین کیفیت تشکیل شده است.

همانطور که گفته شد، ویلا در شهرکی با نگهبانی 24 ساعته و دارای اسناد رسمی و کامل نظیر؛ سند شش دانگ و تک برگ و پایان کار و... آماده فروش می باشد، و نیز این ویلای جنگلی دارای تاسیسات گرمایی و سرمایی؛ شومینه، گرمایش از کف، شوفاژ، پکیج دیواری و کولر اسپلیت و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و سقف کناف کاری و... می باشد، همچنین حیاط با درخت کاری و گیاهان زینتی که زیبایی بینظیری به این ویلای دوبلکس بخشیده است، اگر شما قصد

 خرید ویلا جنگلی را دارید می توانید از مشاورین ویلا دنیز کمک بگیرید.

این ویلا با نمای سنگ توجه همگان را به خود جلب نموده است، نمای سنگ به دلیل رطوبت شمال بهترین گزینه می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید، این ویلا علاوه بر امکانات گفته شده دارای تراسی رو به طبیعت چمستان می باشد، که می توانید نهایت لذت را از این طبیعت زیبای شمال ببرید.

با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، خرید ویلا اقساطی یکی از پیشنهادات عالی می باشد، که مشاورین مالی ویلا دنیز این ویلای دوبلکس را با توجه به تسویه مالی به صورت نصف نقد، مابقی اقساط 4 ماهه بدون بهره و معاوضه انجام می پذیرد، پیشنهاد می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید، با مشاوران مجرب ویلا دنیز آنلاین در ارتباط باشید.

 برای ارتباط بیشتر با ما می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 18200
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه