صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا اقساطی در شمال

خرید ویلا اقساطی در شمال

647

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
3،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18211
زمین
220 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا اقساطی در شمال 

 

نور یکی از قشنگ ترین و خوش آب و هوا ترین منطقه در شمال می باشد، از این سوی افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، حتما به نور سر بزنند، زیرا امروزه صنعت ساخت و ساز ویلا در شمال و در شهرستان توریستی نور پیشرفت چشمگیری داشته است، از طرفی اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی در شمال هستید، بازدید از این ویلای دوبلکس جنگلی را از دست ندهید.

از ویژگی های دیگر این ویلا می توان گفت، که این ویلای دوبلکس دارای 220 متر مربع مساحت زمین و 180 متر زیر بنا می باشد، از آپشن های مثبت این ویلا این است، که جزو ویلاهای شهرکی با نگهبانی 24 ساعته معرفی می شود، در این صورت امنیت و حفاظت این ویلا کاملا تضمین شده است، و بر اساس آمار و تحقیقاتی که توسط مشاورین صورت گرفته، بسیار افراد به دنبال خرید ویلا در نور هستند، و به همین دلیل بعضی از افراد با توجه به بازنشستگی و افزایش سن، به دنبال آرامش و دور شدن از هیاهو و شلوغی شهر هستند، و به همین خاطر شمال کشور را برای خرید ویلا شهرکی انتخاب می کنند.

همانطور که گفته شده، این ویلا در سازه دوبلکس دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، و همچنین این ویلای لوکس دارای یک سالن با آشپزخانه ای کاملا مجهز می باشد، و پنجره های بزرگی که دسترسی، به زیبایی منظره روبرو را آسان نموده است، که شما عزیزان به طبیعت نور و ویو ابدی و همیشگی شمال، دسترسی خواهید داشت، خرید ویلا دوبلکس یکی از گزینه های عالی برای انتخاب می باشد، زیرا این ویلای جنگلی تمامی امکانات و تجهیزات لازم همچون؛ آب و برق و گاز، سیستم سرمایی و گرمایی کامل، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اتاق خواب های مستر با کمد دیواری و... را دریافت نموده است، اگر به دنبال یک ویلای شیک در یک محیط پر از آرامش و امنیت بالا هستید، مشاوران ویلا دنیز این ویلای جنگلی در شمال را به شما خریداران عزیز پیشنهاد می دهند.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

در ابتدای ورود به ویلا، با وجود درختان و گیاهان، سرسبز بودن در دو طرف ویلا اولین چیزی است، که به چشم می خورد، که در هنگام بازدید از این ویلا توجه، شما را به خود جلب می کند.

ویلاهای جنگلی نسبت به ویلاهای ساحلی از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد، که علاوه بر آن شما می توانید این ویلا را به صورت اقساطی خریداری نمائید.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی روی لینک مشخص شده کلیک کنید، تا از سایر ویلا در سایت ویلا دنیز دیدن فرمایید.

برای خرید ویلا در نور ابتدا باید انواع ویلاها، ویژگی آنها و موقعیت مکانی را بشناسید، تا بتوانید بر اساس شرایط و علایق خود ویلایی را در شمال خریداری کنید، از این رو مشاورین ویلا دنیز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید، و برای تماس با مجموعه دنیز تماس با ما را کلیک کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 18211
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه