صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس سند دار در چمستان

فروش ویلا دوبلکس سند دار در چمستان

709

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
3،300،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره.
کد ملک 18227
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس سند دار در چمستان

 

قطعا این ویلا یکی از کامل ترین ویلاهای چمستان می باشد، با ما همراه باشید.

این ویلا در چمستان در منطقه ی جنگلی آپادانا در سازه ی دوبلکس با بهترین متریال طراحی و ساخته شده است، و دارای 300 متر مساحت زمین و 200 متر زیر بنای کل این ویلا می باشد، که مهندسین مجرب شمال، این ویلا را با بهترین امکانات طراحی نموده اند، و از تمامی قسمت های این ملک و ویلا به نحو احسنت استفاده کرده اند، یعنی برای این ویلای جنگلی امکاناتی همچون؛ استخر، سونا، جکوزی، آلاچیق، آسانسور بالابر در نظر گرفته شده است، و همچنین ویلا در دو طبقه، با قرار دادن راه پله ایی مدرن، برای دسترسی به طبقه بعدی قرار گرفته است، علاوه بر آن، این ویلا دارای دو انباری یکی در حیاط و دیگر در ملک( داخل ویلا) می باشد، که شما عزیزان برای نگهداری وسایل غیرکاربردی خود می توانید از این دو انباری استفاده کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا استخر دار در چمستان روی لینک رنگی کلیک کنید.

خرید ویلا در چمستان از این جهت یکی از بهترین انتخاب در هنگام خرید ویلا در شمال می باشد، که روزانه در حال پیشرفت می باشد، و به دلیل پیشرفت در زمینه ی خرید و فروش ویلا در چمستان و یکی از توریستی ترین شهرها به دلیل داشتن مناطق تفریحی و گردشگری زیاد و... سالانه افراد زیادی به این شهر سفر می کنند، اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی در شمال برای داشتن آب و هوای عالی و چشم انداز زیبا به طبیعت چمستان هستید، این ویلای ارزنده را بخاطر بسپارید.

ناگفته نماند؛ این ویلا از امکاناتی نظیر؛ سیستم سرمایی از کولر اسپلیت و سیستم گرمایی از گرمایش از کف، شوفاژ، شومینه، پکیج دیواری برخودار می باشد، و سرویس بهداشتی به صورت فرنگی و ایرانی می باشد، و 3 اتاق خوابی که برای این ویلا در نظر گرفته شده است، به صورت مستر با امکانات عالی می باشد، اما این ویلا فاقد کابینت می باشد، شما با خرید ویلا دوبلکس فقط باید کابینتی برای این ویلا در نظر بگیرید.

این ویلای دوبلکس دارای آسانسور بالا بر می باشد، که آسانسور و بالابر، برای جابجایی و انتقال افراد و وسایل بکار می رود، اما آسانسور و بالابر تفاوتی های از لحاظ کاربردی دارد، یعنی اغلب بالابر برای ساختمان هایی که فضای کافی برای آسانسور ندارند، استفاده می شود، و هم از لحاظ امنیت و قیمت مناسبی که دارد، طرفداران بسیاری دارد، و این ویلا با داشتن بالابر برای افرادی که مشکل پا درد و... دارند می تواند یک مزیت عالی باشد.

خرید ویلا شهرکی و خرید ویلا سند دار و خرید ویلا اقساطی امروزه متقاضی زیادی دارد، ما به شما خریداران این ویلای دوبلکس را با توجه به این شرایط، پیشنهاد می دهیم، این ویلای دوبلکس دارای اسناد رسمی مانند؛ سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان می باشد، و شرایط پرداخت آن نیز به صورت نصف نقد و مابقی اقساط 4 ماهه بدون بهره می باشد.

برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

برای تماس با ویلا دنیز کلیک کنید.

با تشکر از همراهیتان.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 18227
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه