صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نما انگلیسی کلاسیک در چمستان

فروش ویلا نما انگلیسی کلاسیک در چمستان

851

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
3،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18290
زمین
300 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نما انگلیسی کلاسیک در چمستان

 

افراد در هنگام خرید ویلا در شمال بین ویلاهای جنگلی و ویلاهای ساحلی بر سر دو راهی قرار می گیرند، هر یک از این منطقه ها دارای مزیت و معایبی می باشند، که شما عزیزان باید تمامی مسائل مهم اعم از؛ اسناد و مدارک حقوقی ویلا، شرایط پرداخت، لوکیشن ویلا و.... را در هنگام خرید ویلا جنگلی مورد بررسی قرار دهید، از این سوی می توانید از مشاورین ویلا دنیز مشاوره بگیرید، تا یک خرید با آگاهی کامل در شمال معامله کنید.

همانطور که می دانید، چمستان جزو منطقه جنگلی در شمال می باشد، و ویلاها در این منطقه در سازه های متفاوت و اغلب در شهرک طراحی و احداث شده اند، این ویلا با متراژ زمینی به مساحت 300 متر مربع و زیربنای 220 متر مربع در سازه دوبلکس آماده فروش می باشد، اگر قصد خرید ویلا در چمستان را دارید، کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اتاق هایی که برای این ویلا در نظر گرفته شده به صورت مستر در طبقه ی بالا و رو به روی طبیعت و جنگل های سرسبز چمستان می باشد، و این 4 اتاق خواب ها به صورت مستر با امکانات کامل شامل کف سرامیک به رنگ روشن، کمد دیواری و پنجره های دوجداره و... می باشد.

در طراحی داخلی ویلا، سقف کناف کاری شده، کف سرامیک، آشپزخانه ایی مدرن با کابینت mdf، شیرآلات و هود و دیگر تجهیزات از بهترین کیفیت برای این ویلای دوبلکس مجلل در نظر گرفته شده است.

این ویلای جنگلی دارای طراحی داخلی شیک و مدرن می باشد، و همچنین در طبقه بالا تراسی با چشم‌ انداز عالی و ابدی جنگل، تعبیه شده و هنگام استفاده از منظره کامل جنگل های چمستان را خواهید دید، و هم چنین این ویلا دارای محوطه سازی حیاط با درختان و گیاهان زینتی طراحی شده است.

بازدید از این ویلا دوبلکس جنگلی را توسط تیم دنیز از دست ندهید.

فروش ویلا سند دار در زمان خرید ویلا دوبلکس در شمال، اهمیت زیادی برای خریدار دارد، زیرا یکی از موارد مهم برای فروش راحت ویلا در شمال، داشتن سند و مدارک رسمی برای آن می باشد و در این صورت خرید ویلا با اسناد رسمی کامل یک خرید مطمئن را به ارمغان می آورد، پس فروش ویلای سند دار را می‌ توان یکی از کامل‌ ترین نوع فروش ویلا در شمال دانست.

این ویلا علاوه بر اینکه دارای سند مالکیت است، دارای شرایط فوق العاده مناسب برای پرداخت می باشد، شرایطی مثل نقد و اقساط و حتی معاوضه نیز صورت می گیرد، پیشنهاد مشاوران ویلا نیز به شما این است که از این فرصت بدست امده نهایت استفاده را ببرید، تا مالکیت یک ویلا دوبلکس جنگلی در یکی از مناطق بکر جنگلی چمستان زیبا و خوش اب و هوا را تجربه نمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 18290
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه