صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا لاکچری در منطقه جنگلی چلک نوشهر

فروش ویلا لاکچری در منطقه جنگلی چلک نوشهر

579

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
60،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19608
زمین
1350 متر مربع
بنا
550 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا لاکچری در منطقه جنگلی چلک نوشهر

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا دوبلکس در منطقه چلک نوشهر:

قواره ۱ جنگل

فرنیش

 2 تا استخر

۱۳۵۰ متر زمین

۵۵۰ متر بنا

4 اتاق خواب

2 استخر

سقف کناف کاری شده

دارای شومینه و آلاچیق

انشعابات نصب شده

 

امتیازات خرید این ویلا مدرن در نوشهر:

 ویلایی فول فرنیش:

ویلا فول فرنیش به معنای ویلاهایی هستند که به صورت کاملاً مبله شده‌اند و با تجهیزات زندگی و مبلمان کامل به مشتری فروخته می‌شوند. فول فرنیش به معنای مبله کردن داخل ویلا می‌باشد. در این ویلا آشپزخانه دارای تجهیزات لازم می‌باشد؛ مبلمان و میز و صندلی‌ها در سالن نشیمن قرار دارند؛ اتاق‌ها همچنین دارای صندلی، تخت یا لوازم زندگی هستند. خرید ویلا فول فرنیش، هزینه زیادی دارد؛ چرا که شما هزینه‌های تجهیزات و لوازم داخل ویلا را نیز پرداخت می‌کنید. یکی از مهم‌ترین مزایایی که ویلاهای فول فرنیش دارند، در اختیار داشتن تمام لوازم و وسایل زندگی است. اگرچه در ابتدای کار، هزینه بیشتری پرداخت می‌کنید اما در عوض، تمام لوازم و وسایل را در اختیار دارید و لازم به هزینه‌‌های اضافی نیست. همانطور که در عکس مشاهده می کنید، اسپیلیت، مبلمان، تخت، لوازم خانگی و.. در این ویلا وجود دارد.

 

ویلا با نمایی مدرن:

این ویلاها مناسب حال افرادی است، که تمایل به زندگی کردن در خانه‌های ویلایی مدرن و شیکی را دارند، که با اصول و طراحی‌های مدرن و مد روز و اینکه از هیچ فرهنگی نشات نگرفته باشد، ساخته شده‌اند. در طراحی ویلای مدرن هیچ رد پایی از زمان، مکان و حتی باورهای شخصی و اعتقادات نیست. درک بصری طراحی ویلای مدرن برای چشم بسیار آسان است. این ویلاها دارای نوعی از سادگی هستند، که فهم آن را برای بیننده بسیار آسان می‌کند. در طراحی ویلای مدرن هیچ المانی برای اینکه چیزی را به رخ بکشد به کار نگرفته اند. نمای مدرن هیچ گاه از مد نمی افتد و در همه زمان ها طرافرداران خود را خواهد داشت.

برای دیدن سایر ویلاهای نما مدرن در سایت ویلا دنیز، کلیک کنید.

ویلایی با استخر روباز:

مهم نیست که هوا گرم باشد یا نه، هیچ‌چیز نمی‌ تواند مثل شنا کردن در استخر شخصی‌تان حس خوبی به شما ببخشد، همچنین دیگر لازم نیست به مشکلات استخر های عمومی مثل جای پارک، هزینه‌ی ورودی و دیگر مسائل فکر کنید. داشتن یک استخر می‌تواند در تابستان برای اعضای خانواده و نزدیکانتان بسیار مفرح باشد و همچنین بهانه ی خوبی برای دعوت کردن دوستان و آشنایان به ویلایتان است و می تواند ساعات خوشی را برایتان رقم بزند. معمولا در فصل تابستان ساحل‌های دریای خزر پر از جمعیت است که برای شنا به ساحل آمده اند و حتی در این قسمت چادر زده‌اند، پس شما یک محیط دنج برای شنا کردن دارید. تمیز بودن آب استخر مهمترین مزیت دیگر ویلای استخردار در شمال است. در آب دریا هر فردی شنا می‌کند به این معنا که ممکن است این این آب به شدت آلوده به عوامل قارچی و میکروبی است که منجر به بیماری‌های پوستی و... می‌شود. همچنین خانواده‌هایی که بچه دارند این را بدانند که ویلای استخردار در شمال برای آنها بسیار مناسب است. با توجه به اینکه بچه‌ها علاقه زیادی به آب بازی دارند و خانواده‌ها غالباً به آن‌ها اجازه شنا در دریا را نمی‌دهند، چرا که برای آن‌ها خطرناک است.

برای دیدن سایر ویلاهای استخردار در سایت ویلا دنیز، کلیک کنید.

 و....

 


 

خرید این ویلا به افرادی توصیه می شود که می خواهند بهترین ویلا در نوشهر را از نظر کیفیت و امکانات، نصیب خودشان کنند. در مسیر خرید ویلا شمال، حتما با فرد متخصص و یک مشاور املاک مورد اعتماد مشورت کنید و راهنمایی های لازم را در این زمینه از آن ها دریافت کنید. پشنهاد ما به شما تیم حرفه ای املاک ویلا دنیز می باشد، که آماده پاسخ گوی به سوالات شما دوستان عزیز می باشد و تمامی اطلاعات لازم را در مورد این ویلا در اختیار شما قرار می دهد تا تصمیم مطمئن و درستی بگیرید.

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه