صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا همکف نما مدرن لاکچری در محمودآباد

فروش ویلا همکف نما مدرن لاکچری در محمودآباد

796

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
81،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19617
زمین
1140 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا همکف نما مدرن لاکچری در محمودآباد

مشخصات و امکانات کلی ویلا لاکچری در محموداباد:

پلاک اول دریا

با نمای بیرونی و داخلی مدرن و لاکچری

بنای فلت یا همکف

ویلا استخر دار

نوساز کلید نخورده

  1140 متر زمین

300 متر بنا

 3 خواب

ویلا ساحلی

دارای سند تک برگ

 

امتیازات خرید این ویلا برای متقاضیان خرید ویلا ساحلی در شمال:

ویلایی چسبیده به ساحل و با ویو ابدی:

اگر از دریا و آب ترسی ندارید و قصد دارید ویلایی در شمال بخرید یا اجاره کنید بهترین ویلا، ویلا ساحلی می باشد. زیرا می توانید بهترین روزهایتان را با آرامش کنار دریا سپری کنید.  زیرا زندگی کردن کنار دریا باعث می شود انواع ورزش ها مانند قدم زدن در سواحل دریا، دویدن بر روی شن ها و شنا در آب را نیز در طول روز انجام دهید که با انجام این ورزش ها در طول روز و به طور مداوم جسم و روح شما سالم خواهد ماند. با خرید ویلا ساحلی هر روز صبح با صدای نسیم دریا از خواب بیدار می شوید و با فاصله ی بسیار کم به سواحل دریا می رسید که باعث شادابی و نشاط در بدن شما می شود. هم چنین دریا به انسان آرامش می دهد که به هیچ وجه نمی توان آن را با چیز دیگری عوض کرد. امواج دریا موجب آرامش و تقویت مغز می شود. در نتیجه می توانید در طول شب خواب راحت و عمیق تری داشته باشید. در ضمن در طول روز نیز می توانید با شنیدن صدای امواج آرامش داشته باشید و به کارهای روزانه خود بهتر رسیدگی کنید.

 

ویلایی با استخر شخصی و با ویوی رویایی به دریا:

مهم نیست که هوا گرم باشد یا نه، هیچ‌چیز نمی‌ تواند مثل شنا کردن در استخر شخصی‌تان حس خوبی به شما ببخشد، همچنین دیگر لازم نیست به مشکلات استخر های عمومی مثل جای پارک، هزینه‌ی ورودی و دیگر مسائل فکر کنید. داشتن یک استخر می‌تواند در تابستان برای اعضای خانواده و نزدیکانتان بسیار مفرح باشد و همچنین بهانه ی خوبی برای دعوت کردن دوستان و آشنایان به ویلایتان است و می تواند ساعات خوشی را برایتان رقم بزند. معمولا در فصل تابستان ساحل‌های دریای خزر پر از جمعیت است که برای شنا به ساحل آمده اند و حتی در این قسمت چادر زده‌اند، پس شما یک محیط دنج برای شنا کردن دارید. تمیز بودن آب استخر مهمترین مزیت دیگر ویلای استخردار در شمال است. در آب دریا هر فردی شنا می‌کند به این معنا که ممکن است این این آب به شدت آلوده به عوامل قارچی و میکروبی است که منجر به بیماری‌های پوستی و... می‌شود. همچنین خانواده‌هایی که بچه دارند این را بدانند که ویلای استخردار در شمال برای آنها بسیار مناسب است. با توجه به اینکه بچه‌ها علاقه زیادی به آب بازی دارند و خانواده‌ها غالباً به آن‌ها اجازه شنا در دریا را نمی‌دهند، چرا که برای آن‌ها خطرناک است.

برای دیدن سایر ویلاهای استخردار در سایت ویلا دنیز، کلیک کنید.

 

دارای سند تک برگ:

 

برای اینکه شما خریدی امن و مطمئن و بدون هیچ دردسری را در شمال داشته باشید، باید دست به خرید ویلا سند دار بزنید.  سند شش دانگ و تک برگ کامل ترین و معتبرترین نوع سند می باشد. سند شش دانگ به مالکیت تمام و کمال اشاره دارد؛ به عبارتی زمانی که نام سند شش دانگ مطرح می‌شود، مقصود سندی است که تماما به نام یک شخص می‌باشد و فرد دیگری در مالکیت آن ملک، شریک نیست. واژه شش دانگ به معنای شش جهت است و این گونه برداشت می‌شود که تمام جهات یک ملک از شمال و جنوب تا غرب و شرق و بالا و پایین ملک را در بر می‌گیرد و فرد دیگری در این ملک سهم و نقشی ندارد.

 


 

این ویلا برای افرادی که خواهان ویلایی با کیفیت بالا و دارای نمایی لاکچری و با کامل ترین امکانات باشد، مناسب است. برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا می توانید از مشاوره رایگان تیم حرفه ای مجموعه ویلا دنیز، بهره بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه