صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا باغ دوبلکس هوشمند در جاده دریا

فروش ویلا باغ دوبلکس هوشمند در جاده دریا

730

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
12،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19618
زمین
1000 متر مربع
بنا
800 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا باغ دوبلکس هوشمند در جاده دریا

مشخصات و امکانات کلی ویلا لاکچری در محموداباد:

1000 متر زمین

800 متر بنا

دوبلکس

نما مدرن

کمد و کابینت نصب شده

سقف کناف کاری شده

لوستر نصب شده

استخردار با جکوزی

با سیستم تمام هوشمند

با  برق سه فاز

کنتور جی ده گاز

موتورخانه و پکیج کامل نصب شده

با حیاط سازی شیک و آتش کده

مدارک کامل

 چرا تیم ویلا دنیز، خرید این ویلا به خریداران ویلا لاکچری در شمال توصیه می کند؟

 

ویلایی با نمای مدرن:

شاید بتوان سادگی در عین عملکردی بودن را مهم‌ترین نقطه قوت نماهای ویلایی مدرن در نظر گرفت. بهره بردن از تمامی فضاها و افزایش کارایی ساختمان از مهم‌ترین اهدافی است که در نمای مدرن دنبال می‌شود. در نمای مدرن دیگر خبری از جزئیات پر پیچ و خم که گاهی هزینه‌های زیادی هم دارند نیست. تنوع مصالحی که می‌توان در اجرای نمای ویلا مدرن به کار برد هم بسیار خوب است. در نمای مدرن اغلب از پنجره های بلند قدی و عریض استفاده می کنند. سطوح شیشه خور وسیع در ویلا، ارتباط با فضای طبیعی پیرامونی را تقویت می کند و روشنی و سیالیت را به درون فضاهای داخلی می کشاند. بدین ترتیب باعث صرفه جویی در مصرف انرژی برق می شود. مهمتر اینکه وجود نور طبیعی در فضای داخلی، به ارتقای سلامت جسمی و روحی شما می انجامد.

 

ویلایی تمام کار شده و آماده بهره برداری:

این ویلا در با بنای دوبلکس به متراژ800 متر در زمینی به مساحت 1000 متر ساخته شده است. دارای کابینت و کمد مدرن، و کلید پریز و شیرآلات و لوستر آن نصب شده است. همچنین انشعابات آن قابل بهره برداری می باشد. حیاط سازی آن انجام شده است. در نتیجه شما بعد از خرید این ویلا در محمودآباد نیازی نیست هزینه ای اضافه ای را بابت قابل سکونت کردن آن پرداخت کنید.

 

ویلایی با بنای دوبلکس و متراژ بالا:

ویلا دوبلکس به ویلایی گفته می شود که دارای دو طبقه مجزا بوده و این طبقات از طریق پله به یکدیگر متصل می شود. در طراحی ویلای دوبلکس معمولا از طبقه اول به عنوان نشیمنگاه، حال و پذیرایی استفاده می شود که با پنجره های بزرگ و قدی نور به داخل خانه می تابد. و در طبقه دوم نیز اتاق های خواب، سالن استخر یا بازی، سرویس های بهداشتی و حمام تعبیه شده است. با این عمل فضای شلوغ و فضای خلوت ساختمان از یکدیگر مجزا خواهد شد. حال بسته به نوع متراژ یک اتاق کوچک و سرویس بهداشتی در طبقه اول درنظر می گیرند تا افراد مسن برای بالا رفتن از پله ها دغدغه نداشته باشند. اگر ویلا دوبلکس استخردار باشد، سالن استخر یا جکوزی را یا بیرون حیاط یا در داخل ساختمان تعبیه می کنند. سقف آن معمولا شیب دار می باشد، تا خانه از باران بی امان شمال، در امان بماند.

 


 

 از آنجایی که این ویلا دوبلکس دارای متراژ بالایی می باشد شما می توانید اقدام به خرید شریکی با دوستان و آشنایانتان انجام دهید، و فضا را به صورت مساوی بین خودتان به اشتراک بگذارید. مجموعه ویلا دنیز، برای کسب اطلاعات بیشتر برای این ویلا امکان مشاوره رایگان برایتان در نظر گرفته است. جهت کسب مشاوره به بخش تماس با ما مراجعه نمائید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه