صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا باغ سنددار در چلک نوشهر

فروش ویلا باغ سنددار در چلک نوشهر

604

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
12،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19626
زمین
710 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1380
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا باغ سنددار در چلک نوشهر

مشخصات و امکانات کلی ویلا باغ جنگلی در نوشهر:

ویلا باغ

710 متر زمین

120 متر بنا

شمالی جنوبی

کاربری مسکونی

سند ۶  دانگ عرصه و عیان

بر اسفالت دونبش

 

مجموعه ویلا دنیز، خرید این ویلا را به افرادی توصیه می کند که می خواهند در منطقه ای برند و لاکچری و نزدیک به جاده ی تهران خرید داشته باشند. می دانیم خرید ویلا نوساز با متراژ بالا در مناقطی مانند نوشهر که تعداد ملک های قابل فروش کم و تعداد تقاضا زیاد است، خیلی گران تر می باشد. در نتیجه توصیه می شود اگر می خواهید ویلایی با حیاط بزرگ و متراژ بالا بخرید، این ویلا را معامله کنید و با کمی هزینه آنرا طبق سلیقه خود در بیاورید!

این خانه کلنگی به دلیل داشتن متراژ بالا، موقعیت محلی عالی، حیاط دار و دلباز و در نتیجه ایجاد حس نوستالژی بسیار مناسب می باشد. شما می توانید با هزینه کمی در این حیاط بزرگ به احداث استخر یا محوطه بازی و یا آلاچیق یا همه این وارد با همدیگر بپردازید. 

بسیاری از افراد با مرمت خانه های خود، نگاه سرمایه گذاری دارند. این کار باعث می شود تا علاوه بر بالا بردن طول عمر بنا، افزایش کیفیت زندگی و کاهش مصرف انرژی، ارزش مالی ویلای شما به مراتب نسبت به گذشته بیشتر شود. به همین دلیل است که مشاورین املاک همواره از آن به عنوان یک معامله 2 سر برد یاد می کنند. همچنین شانس فروش خانه با شکل و ظاهر جدید، چندین برابر خانه ای نم گرفته و یا متروکه است که خود عاملی برای فرسودگی هر چه بیشتر آن است.

 

همچنین ساخت این ویلا هم به صورت شمالی رعایت شده است. یکی از نکات مهم که بسیاری از افراد در هنگام خرید خانه مورد توجه قرار می دهند، نورگیر بودن آن می باشد. نورگیر بودن به معنای استفاده بیش تر از نور طبیعی خورشید می باشد. آن چه که بر نورگیر بودن خانه تاثیرگذار می باشد، موقعیت قرار گیری آن می باشد. برای بررسی میزان نورگیر بودن خانه، باید شرایط جنوبی یا شمالی بودن آن مورد بررسی قرار گیرد. خانه شمالی به خانه ای گفته می شود که درب ورودی آن از سمت خیابان یا کوچه به حیاط باز می شود. معماری و ساخت این گونه خانه ها به گونه ای است که برای وارد شدن به داخل خانه، ابتدا باید از حیاط عبور کرده و سپس وارد فضای داخلی خانه شد. نحوه قرارگیری این گونه خانه ها به گونه ای است که از یک سو به حیاط و از سوی دیگر به ساختمان مجاور ختم می شوند. از این رو نور خورشید از سمت حیاط به آن ها وارد می شود. بنابراین نسبت به خانه های جنوبی از نور کم تری برخوردار می باشند. برای تامین نور طبیعی کافی، ساخت یک نورگیر در این گونه خانه ها الزامی می باشد. به همین خاطر از یک پاسیو یا حیاط خلوت در این گونه خانه ها استفاده شده و همین امر باعث کاهش فضای مفید خانه می شود. خانه های شمالی با نام خانه های در به حیاط نیز شناخته می شوند. از جمله مزایای خانه های شمالی می توان به نمای بهتر و تهویه هوای طبیعی مطبوع تر اشاره کرد. در خانه های شمالی چند واحدی خانه هایی که در قسمت پشتی قرار دارند، اگرچه از نور کافی برخوردار نیستند، اما از سر و صدای کم تری برخوردار بوده و هم چنین سرما و گرما به میزان زیادی به داخل آن ها نفوذ نمی کند. این گونه خانه ها در برابر نفوذ گرد و غبار نیز از مصونیت بیش تری نسبت به واحدهای جلویی که مستقیما به حیاط راه دارند، برخوردار می باشند.

 


جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

همچنین شما می توانید برای دیدن سایر ویلاها در شهر نوشهر، یا ویلا ارزان قیمت، ویلا فلت و... به سایت ویلا دنیز مراجعه و بازدید نمائید.

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه