صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا دوبلکس فول امکانات در نوشهر

فروش ویلا دوبلکس فول امکانات در نوشهر

669

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
6،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19631
زمین
260 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس فول امکانات در نوشهر

مشخصات و امکانات کلی ویلا دوبلکس:

۲۶۰ متر زمین

۳۰۰ متر بنا

شهرکی

لاکچری

فول امکانات

ویلای مدرن

استخر چهار فصل

پارکینگ مهمان

گرین وال

تاسیسات اسپلیت داکت پکیج شوفاژ

پوشش کف سرامیک کرجن اسپانیا

آشپزخانه جزیره سوپر مات ای جی ترکیه

سرویس بهداشتی و حمام ایرانی و فرنگی شیرآلات تماماً شودر آلمانی

روف گاردن با دید ۳۶۰ درجه دریا و جنگل

انشعابات آب برق گاز و وصل

مستندات سند شش دانگ عرصه و اعیان پایان کار

 

مزایای خرید این ویلا دوبلکس نما مدرن:

ویلایی با امکانات کامل:

این ویلا که به صورت دوبلکس در زمینی به مساحت 260 متر با بنای 300 متر در دو طبقه ساخته شده است. تمامی امکاناتی که یک ویلا لاکچری و لوکس اید داشته باشد را دارا می باشد. امکاناتی از قبیل پارکینگ مسقف، استخر، کابینت، انشعابات، روف گاردن و... که همه ی متریال های بکار گرفته شده از درجه یک ترین های مصالح ساختمانی می باشد.

ویلایی با ساختار دوبلکس:

ویلاهای دوبلکس، معماری چشم‌نواز و منحصر به فردی دارند. این ویلاها از نمای بیرونی قابل تشخیص هستند. ویلایی که به صورت دو طبقه دیده می‌شود، اما در واقع در طراحی داخلی، از طریق یک پلکان در دو طبقه مجزا شده است. آنچه مشتریان خرید ویلا در شمال را به سمت این ویلاها جذب می‌کند، نحوه طراحی دکوراسیون داخلی است که باعث می‌شود سبک زندگی لوکس را تجربه کنند. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند ویلای شخصی‌شان یک ویلا دوبلکس یا به عبارت خودمانی‌تری یک ویلای مرتفع باشد که به آن‌ها فرصت بیشتری برای لذت بردن از مناظر اطراف را می‌دهد، یا اگر قصد سفری کوتاه به شمال برای استراحت و تفریح و آرامش را دارند، دلشان می‌خواهد یک ویلای دوبلکس اجاره کنند که به منظره دلخواهشان اشراف داشته باشد.

 

ویلایی دارای استخر چهار فصل:

ویلا استخردار در شمال یک ویلای رویایی محسوب می شود. همین که به تصاویر ویلاهای استخردار نگاه می کنید، شما را به حس و حال دیگری منتقل می کند. سبک زندگی لاکچری را در ویلای استخردار تجربه می کنید. از مزایای ویلا استخردار در شمال این است که فصل تابستان به شما خوش می گذرد. آب تنی در استخر، روزهای گرم تابستان را برای شما راحت تر می کند. اگر استخر ویلا داخل ساختمان باشد، شنا کردن برای شما راحت تر است. این مژده را به شما می دهیم که این استخر که مسقف می باشد امکان این فرصت را به شما  می دهد تا در روزهای سرد زمستانی نیز از آن استفاده کنید.

 


 

تیم مشاورین ویلا دنیز، مفتخر است که پس از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، بتواند رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید. مشاوران ماهر و متخصص ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما متقاضیان محترم خرید ویلا در شمال می باشند.

برای مشاوره می توانید به پر کردن فرم مشاوره اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت، قرار دارد؛ استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

 از همراهی شما عزیزان سپاس گذاریم.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه