صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا لاکچری چسبیده به ساحل در نوشهر

خرید ویلا لاکچری چسبیده به ساحل در نوشهر

698

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
36،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19633
زمین
1100 متر مربع
بنا
550 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1395
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا لاکچری چسبیده به ساحل در نوشهر

مشخصات و امکانات کلی ویلا ساحلی در نوشهر:

110 متر زمین

550 متر بنا

پلاک اول

شمالی جنوبی

مدارک کامل

چسبیده به ساحل

دوبلکس

 

 

مزایای خرید ویلا دوبلکس در نوشهر:

 

ویلایی با موقعیت ساحلی:

یکی از مزایای مهم ویلا ساحلی این است که به دلیل قرارگیری در داخل شهر، به امکانات رفاهی و شهری نزدیک است و برای رفع نیازها و خواسته های خود مجبور نیستید مسافت طولانی را طی کنید. از دیگر مزایای ویلا های ساحلی نزدیک بودن آنها به جاده اصلی است که دسترسی به ویلا را در همه فصول حتی در پاییز و زمستان آسان می کند. علاوه بر اینکه همیشه می توانید به ساحل دسترسی داشته باشید، به دلیل موقعیت خوب در شهری که در آن قرار دارند، هر زمان که بخواهید می توانید به مکان های دیدنی و گردشگری آن شهر بروید و اوقات خوشی را برای خود بسازید.

داشتن ویلا ساحلی، نوستالژی قدیمی بسیاری از افراد است که داشتن ویلا در کنار ساحل و تجربه زندگی در هوای تازه در رویایی ترین مناطق شمال که طلوع و غروب خورشید ،صحنه ای دلپذیر را به تصویر می کشد و تماشای اینها بسیار روح بخش است.

 

واقع منطقه برند و عالی:

نوشهر یکی از شهرهای غربی و مهم ترین شهر استان مازندران است.  خرید ویلا در نوشهر یک انتخاب فوق العاده است، چرا که این منطقه دقیقا در خط ساحلی قرار گرفته و از مناظر بسیار بکری برخوردار است که یک سمت آن را دریا و سمت دیگر را جنگل و کوه تشکیل داده است.

خرید ویلا در نوشهر یکی از مطمئن ترین، کم ریسک ترین و پرسود ترین سرمایه گذاری ها در بخش مسکن شمال محسوب می شود این شهرها در کنار شهر توریستی، تجاری نوشهر بسیار مستعد رشد و پیشرفت می باشند و می توان با خرید ویلا در این شهرها در آینده ای نزدیک خود را به یک سرمایه گذار موفق مبدل کرد. انجام ساخت و ساز زیاد در بخش مسکن نوشهر باعث شده تا این شهر به یکی از قطب های خرید و فروش ویلا در شمال تبدیل شود. دسترسی به نوشهر بسیار آسان می باشد خیلی از سرمایه گذاران الخصوص افرادی که ساکن تهران می باشند تمایل دارند با پیمودن مسافتی کم به ویلای خود برسند و نوشهر این امکان را فراهم نموده است و می توان با طی کردن مسافت کوتاه زمینی از طریق جاده زیبای چالوس یا از طریق هواپیما و استفاده از فرودگاه نوشهر به این شهر دسترسی داشت. وجود دو جاذبه گردگشری مهم‌ در نوشهر این شهر را بسیار خاص کرده است، ساحل و جنگل نوشهر از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر می باشد که سالانه گردشگران میلیونی برای استفاده و بهره مند شدن از این جاذبه ها راهی نوشهر می شوند.

 

 

 

 


 

 

جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

همچنین شما می توانید برای دیدن سایر ویلاها در شهر نوشهر، یا ویلا ارزان قیمت، ویلا فلت و... به سایت ویلا دنیز مراجعه و بازدید نمائید.

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه