صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا ساحلی داخل شهرک در نوشهر

خرید ویلا ساحلی داخل شهرک در نوشهر

608

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
12،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19712
زمین
430 متر مربع
بنا
207 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا ساحلی داخل شهرک در نوشهر

مشخصات و امکانات کلی ویلا شهرکی فول امکانات در نوشهر:

 430 متر زمین 

207 متر بنا

پلاک دوم دریا

شهرکی

سه خوابه مستر( مبله کامل)

دوربین مدار بسته حرفه ای (۶ دوربین)

دزدگیر حساس به نور و حرارت

موتورخانه حرفه ای و مجهز

تاسیسات و اسپیلت و پمپها همگی نو

سند تک برگ عرصه اعیان

 

 

ویلایی با بنای همکف:

طراحی ویلا فلت که یکی از 5 سبک رایج ساخت ویلا می باشد، در عین سادگی، بسیار زیبا بوده و بنابراین نوعی از طراحی آسان و اقتصادی را به افراد ارائه می دهد. طراحی ویلا همکف مدرن یکی از انواع طراحی های پر طرفدار امروزی است که دسترسی آن برای افراد مسن و سالخورده و یا افرادی که دچار مشکل در راه رفتن هستند نیز مناسب می باشد.

موقعیت آشپزخانه، موقعیت نشیمن، موقعیت اتاق ها، موقعیت سرویس بهداشتی، موقعیت حمام، موقعیت پله ها، موقعیت پنجره ها، موقعیت درب ها و دیوار ها به انضمام اندازه ی تمامی آن ها درون نقشه خانه یک طبقه ویلایی درج خواهد شد.

 

ویلایی فول مبله!:

خرید ویلا مبله در شمال به این معنی است که ویلا دارای امکانات کامل زندگی اعم از یخچال، گاز رومیزی، هود آشپزخانه، تلویزیون، فرش، مبل، میزو صندلی، تخت خواب و ... باشد. به همین دلیل ویلای مبله خواهان بیشتری دارد، چون دیگر نیاز به خرید وسایل جدید نیست.

یکی از مزیت اصلی ویلا مبله این است که بعد از خرید ویلا به فکر کامل کردن وسایل زندگی نباشید و به راحتی و به سرعت اسکان پیدا کنید.

مزیت دیگر اینکه باعث می شود تا شما با یک ویلای شیک و چشم نواز مواجه شوید که تمام وسایل قرار گرفته در آن با هم همخوانی دارند.

در خرید ویلا مبله تمام امکانات ویلا در قرارداد ذکر می شود و طرفین امضا می کنند، تا تأیید شود که هنگام خرید ویلا این وسایل وجود داشته و برای آن هزینه پرداخت شده است.

همچنین می توان از فروشنده تعهد گرفت که تا تاریخی توافقی وسایل ویلا بدون دخالت افراد خراب نمی شود و تمام وسایل سالم هستند.

ویلایی واقع در شهرک:

یکی از محاسن اصلی ویلا شهرکی در شمال داشتن امنیت است که این امنیت شامل مواردی چون امنیت در مراقبت گل و گیاه موجود در محوطه ویلا، امنیت در نگهداری و حراست از ویلا و لوازم درون آن در هنگام نبود مالک، امنیت در نظم ساختاری ساختمان‌های موجود در آن ‌به دلیل داشتن قوانین ساخت ویلا در شهرک، که دارای قوانین ساخت در ارتفاع و حفظ چشم‌انداز برای ویلاها است می‌باشد. در نتیجه امنیت یلایتان در زمانی که در ویلایتان حضور ندارید توسط نگهبانی 24 ساعته کنترل می شود.

 


 

تیم مشاورین ویلا دنیز، مفتخر است که پس از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، بتواند رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید. مشاوران ماهر و متخصص ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما متقاضیان محترم خرید ویلا در شمال می باشند.

 

برای مشاوره می توانید به پر کردن فرم مشاوره اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت، قرار دارد؛ استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

 

 از همراهی شما عزیزان سپاس گذاریم.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه