صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا لوکس استخر با سند کامل در شمال

فروش ویلا لوکس استخر با سند کامل در شمال

782

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
12،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19716
زمین
400 متر مربع
بنا
450 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا لوکس استخر با سند کامل در شمال

مشخصات و امکانات کلی خرید ویلا لاکچری در نوشهر:

400 متر زمین 

حدود ۴۵۰ متر بنا

داخل مجتمع با نگهبانی

سند تک برگ 

4 اتاق خواب مستر

استخر چهار فصل اب گرم با احتساب ۳ عدد پمپ تسویه وگرمایش کامل تا ۴۵ درجه

سرویس و حمام مجزا برای استخر

روف گاردن

انباری مجزا

مبله کامل

میز بیلیارد یخچال ساید وسیستم صوتی lcd کامل

داخل مجموع ۹ واحدی  مدرن

همراه با نگهبانی ۲۴ ساعته

موتور خانه مجزا همرا با پکیج مجزا برای استخر

گرمایش شوفاژ مجزا

چهار خواب فرنیش کامل

حیاط پشت ویلا قابل چیدمان همراه با باربیکیو

چاه اب اختصاصی

تصفیه اب سختی گیر اب مجزا که بالغ بر ۴۰ میلیون هزینه شده

همراه با یک دستگاه اسپیلت ۳۰ هزار و ویک دستگاه ۱۲هزار fujii

 

چرا خرید این ویلا به متقاضیان خرید ویلا لوکس در شمال توصیه می شود؟

 

ویلایی فول فرنیش:

فرنیش یا مبله بودن ویلا در شمال، اشاره به تجهیز کردن خانه با سرویس کامل مبلمان و دیگر لوازم اولیه مورد نیاز زندگی است. مبله کردن یک خانه می‌تواند تنها برای یک بخش خانه مثل آشپزخانه یا اتاق پذیرایی باشد و هم می‌تواند کل خانه را شامل شود. هنگامی که مبله کردن خانه برای تمام بخش‌های ویلا صورت می‌گیرد، به آن فول فرنیش یا فول مبله می گویند. بنابراین هنگامی که به شما میگویند آپارتمانی فول مبله است، به این معنی می باشد که این آپارتمان کاملاً مجهز بوده و دارای آشپزخانه فرنیش، اتاق پذیرایی فرنیش و … است. از مزایای بزرگ خرید ویلا فول مبله یا فول فرنیش، صرفه جویی در زمان و پول می باشد. زیرا این نوع ویلاها همان لحظه پس از خرید قابل سکونت کامل می باشد، و لزومی ندارد شما به دنبال خرید وسایل اولیه بروید. همچنین بدلیل اینکه مدیران پروژه این نوع ویلاها به صورت عمده به خرید این نوع لوازم ها می پردازند، قیمت  آنها بسیار مناسب تر است تا اینکه خودتان جداگانه به خرید هر کدام از این نوع وسایل بپردازید.

 

 ویلایی با استخر سرپوشیده یا 4 فصل:

طبق تجربه، هر بار که اسم ویلا به میان می‌آید، اولین تصور مشتریان این است که در محوطه آن یک استخر وجود دارد. می توانیم بگوییم که تمامی افرادیکه برای خرید ویلا در شمال به ویلا دنیز مراجعه می‌کنند یکی از گزینه‌هایی که در خرید ویلا متذکر می‌شوند، داشتن استخر است. به همین خاطر است که پیمانکاران در امرساخت و ساز ویلا در شمال سعی می‌کنند یک استخر مناسب را در طراحی ساختمان لحاظ کنند. از مزایای ویلا استخردار در شمال این است که فصل تابستان به شما خوش می گذرد. آب تنی در استخر، روزهای گرم تابستان را برای شما راحت تر می کند. اگر استخر ویلا داخل ساختمان باشد، شنا کردن برای شما راحت تر است. این مژده را به شما می دهیم که این استخر که مسقف می باشد امکان این فرصت را به شما  می دهد تا در روزهای سرد زمستانی نیز از آن استفاده کنید.

 


 

خرید این ویلا به افرادی توصیه می شود که می خواهند بهترین ویلا در  محمودآباد را از نظر کیفیت و امکانات، نصیب خودشان کنند. در مسیر خرید ویلا شمال، حتما با فرد متخصص و یک مشاور املاک مورد اعتماد مشورت کنید و راهنمایی های لازم را در این زمینه از آن ها دریافت کنید. پشنهاد ما به شما تیم حرفه ای املاک ویلا دنیز می باشد، که آماده پاسخ گوی به سوالات شما دوستان عزیز می باشد و تمامی اطلاعات لازم را در مورد این ویلا در اختیار شما قرار می دهد تا تصمیم مطمئن و درستی بگیرید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه