صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا آپارتمانی ساحلی لوکس در مازندران

فروش ویلا آپارتمانی ساحلی لوکس در مازندران

604

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
6،720،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19719
زمین
1000 متر مربع
بنا
192 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا آپارتمانی ساحلی لوکس در مازندران

 

مشخصات و امکانات کلی آپارتمان ساحلی در محمودآباد:

برج موج

مسكوني ٧٨ واحد ٢٢ طبقه

مشاعات شامل

استخر

سونا

جكوزي

تصويه آب مركزي ro

دستگاه ژنراتور

هر واحد پارگينگ اختصاصي

آلاچيق مشاع روبه دريا

فضا سبز

سالن ورزش آقايان و بانوان مجزا تجهيز شده

لابي شيك مجلل

سالن كنفرانس

دفتر هيئت مديره

پلاك يك دسترسي مستقيم به ساحل

 

واحدهای قابل فروش:

طبقه ۴ =۱۹۲متری =متری ۳۵

طبقه ۱۵=۱۹۵متری =متری ۴۰

طبقه ۱۹=۱۳۵متری =متری ۴۷

پنتهاس ۶۰۰متری =۵خواب=جکوزی مجزا

ویلا آپارتمانی ساحلی چیست؟

 

به طور کلی خرید آپارتمان ساحلی در شمال برای سرمایه گذاران و خریداران بسیار مقرون به صرفه می باشد و یک سرمایه گذاری بسیار کم ریسک و پر سود است.

در تعریف کلی از آپارتمان می توان گفت یکسری از ساختمان ها هستند که با تعداد طبقات زیاد ساخته می شوند و معمولا دارای تعداد واحدهای زیادی است، آپارتمان هایی که تعداد طبقات زیادی دارند معمولا دارای آسانسور می باشند. خانواده ها و افراد زیادی در این واحدهای آپارتمانی زندگی می کنند که هر کدام خصوصیات رفتاری و اخلاقی خاص خود را دارند و کنار آمدن با خصوصیات هر کس یکی از مهم ترین شرط های آپارتمان نشینی است. در واقع شما با خرید آپارتمان ساحلی صاحب یک واحد مستقل در ساختمانی چند طبقه می شوید که برای سکونت در این واحد ساختمانی باید قوانین آپارتمان نشینی را رعایت کنید.

همانطور که می‌دانید هر فردی حداقل یکبار در طول سال به طبیعت بی نظیر شمال و سواحل زیبای دریای خزر سفر می‌کند و یکی از بهترین شهرهای مازندران را برای سکونت خود انتخاب می‌نماید. برخی دیگر از افراد هم در طول ماه شاید بیشتر از دو یا سه بار برای گردش و تعطیلات، بخصوص روزهای آخر هفته به این شهرها مراجعه کنند؛ بنابراین خرید آپارتمان ساحلی در بهترین منطقه مازندران، دغدغه ذهنی اقامت خانواده‌ها یا مسافران را در این دوره تعطیلات برطرف خواهد کرد.

عامل دیگری که موجب شده است خرید آپارتمان ساحلی پررنگ‌تر به نظر آید، قیمت‌های بسیار گران برای اجاره شبانه ویلا یا سوئیت اقامتی در مازندران می‌باشد. برای افرادیکه قصد گردش و تفریح در مازندران به مدت ۷ روز ۱۵ روز یا حتی بیشتر را داشته باشند، هزینه اقامت هر شب در ویلا یا آپارتمان‌ها بسیار گران خواهد بود؛ اما اگر سرمایه کافی را فراهم کنند، با خرید آپارتمان ساحلی می‌توانند این هزینه‌ها را به طور کامل حذف کند.

 

تقریباً اکثر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند در زیباترین آپارتمان‌ها در کنار ساحل دریا زندگی کنند، بنابراین امکانات آپارتمان بسیار اهمیت دارد. آشپزخانه مدرن و جدید، سرویس بهداشتی و حمام زیبا، اتاق‌های زیبا در داخل ویلا، تراس و بالکن مناسب با منظره‌ای رو به دریا یا جنگل، استخر، جکوزی و... مواردی هستند که این ویلا آنها را دارا می باشند.

همچنین دسترسی سریع به فروشگاه مواد غذایی، مراکز خرید، مراکز تفریحی، از دیگر مزایای خرید این آپارتمان ساحلی سنددار  می باشد.

از دیگر امکاناتی که این آپارتمان ساحلی دارا می باشد، انباری و فضای پارک خودرو است. ساکنین آپارتمان‌ها ترجیح می‌دهند خودروهای خود را در یک محل اختصاصی پارک کنند. وجود یک انباری در آپارتمان کمک می‌کند وسایل بلااستفاده را به راحتی و با نظم بیشتری آنجا قرار داد.


 

 اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از این ویلا از جمله شرایط فروش آن، هستید یا قصد بازدید یا خرید دیگر ویلاهای لاکچری در منطقه چمستان را دارید؛ می توانید از طریق قسمت تماس با ما، به مشاوران و متخصصان حرفه ای املاک ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید. همچنین در پایین صفحه بر روی مشاوره رایگان کلیک کنید تا به صورت آنلاین به مشاوران ارتباط پیدا کنید.

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه