صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا باغ ساحلی لوکس در مازندران

فروش ویلا باغ ساحلی لوکس در مازندران

886

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
55،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19723
زمین
1550 متر مربع
بنا
550 متر مربع
طبقه
2
اتاق
8
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا باغ ساحلی لوکس در مازندران

مشخصات و امکانات کلی این ویلا در منطقه ساحلی:

ویلا باغ لاکچری

نزدیک به ساحل

1550 متر زمین 

550 متر بنا

لوکیشن عالی

8 خوابه با عرض ۳۰ متر

سند دار

انشعابات وصل

فرنيش

 

 مزایای خرید این ویلا لوکس در شمال:

ویلایی با موقعیت ساحلی:

یکی از مزایای مهم ویلا ساحلی این است که به دلیل قرارگیری در داخل شهر، به امکانات رفاهی و شهری نزدیک است و برای رفع نیازها و خواسته های خود مجبور نیستید مسافت طولانی را طی کنید. از دیگر مزایای ویلا های ساحلی نزدیک بودن آنها به جاده اصلی است که دسترسی به ویلا را در همه فصول حتی در پاییز و زمستان آسان می کند. علاوه بر اینکه همیشه می توانید به ساحل دسترسی داشته باشید، به دلیل موقعیت خوب در شهری که در آن قرار دارند، هر زمان که بخواهید می توانید به مکان های دیدنی و گردشگری آن شهر بروید و اوقات خوشی را برای خود بسازید.

داشتن ویلا ساحلی، نوستالژی قدیمی بسیاری از افراد است که داشتن ویلا در کنار ساحل و تجربه زندگی در هوای تازه در رویایی ترین مناطق شمال که طلوع و غروب خورشید ،صحنه ای دلپذیر را به تصویر می کشد و تماشای اینها بسیار روح بخش است.

 

ویلایی تمام کار شده و آماده بهره برداری:

 

این ویلا در با بنای دوبلکس به متراژ 550 متر در زمینی به مساحت 1550 متر ساخته شده است. دارای کابینت و کمد مدرن، و کلید پریز و شیرآلات و لوستر آن نصب شده است. همچنین انشعابات آن قابل بهره برداری می باشد. حیاط سازی آن انجام شده است. در نتیجه شما بعد از خرید این ویلا در محمودآباد نیازی نیست هزینه ای اضافه ای را بابت قابل سکونت کردن آن پرداخت کنید.

 

 

 

ویلایی با بنای دوبلکس و متراژ بالا:

 

ویلا دوبلکس به ویلایی گفته می شود که دارای دو طبقه مجزا بوده و این طبقات از طریق پله به یکدیگر متصل می شود. در طراحی ویلای دوبلکس معمولا از طبقه اول به عنوان نشیمنگاه، حال و پذیرایی استفاده می شود که با پنجره های بزرگ و قدی نور به داخل خانه می تابد. و در طبقه دوم نیز اتاق های خواب، سالن بازی، سرویس های بهداشتی و حمام تعبیه شده است. با این عمل فضای شلوغ و فضای خلوت ساختمان از یکدیگر مجزا خواهد شد. حال بسته به نوع متراژ یک اتاق کوچک و سرویس بهداشتی در طبقه اول درنظر می گیرند تا افراد مسن برای بالا رفتن از پله ها دغدغه نداشته باشند.

 


 

خرید این ویلا به افرادی توصیه می شود که می خواهند بهترین ویلا در  شمال را از نظر کیفیت و امکانات، نصیب خودشان کنند. در مسیر خرید ویلا شمال، حتما با فرد متخصص و یک مشاور املاک مورد اعتماد مشورت کنید و راهنمایی های لازم را در این زمینه از آن ها دریافت کنید. پشنهاد ما به شما تیم حرفه ای املاک ویلا دنیز می باشد، که آماده پاسخ گوی به سوالات شما دوستان عزیز می باشد و تمامی اطلاعات لازم را در مورد این ویلا در اختیار شما قرار می دهد تا تصمیم مطمئن و درستی بگیرید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه