صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نوساز نماسنگ در چمستان

خرید ویلا نوساز نماسنگ در چمستان

689

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،200،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19854
زمین
200 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نوساز نماسنگ در چمستان

ویلایی که امروز قصد بررسی آنرا داریم یکی از ویلاهای همکف در منطقه چمستانِ نور است.

چمستان به عنوان یکی از شهرهای جنگلی شهرستان نور شناخته می شود، که از زمان قدیم ساخت و سازهای بسیاری را از آن خود کرده است. این منطقه به دلیل فاصله کم با جنگل، آب و هوای عالی و قیمت نازل توانسته به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

چمستان؛ یکی از مناطق مناسب و ارزان قیمت برای سرمایه گذاری است، چرا که همچنان روزانه ساخت و سازهای بسیاری در آن صورت می گیرد و همچنین شهرک های قدیمیِ برند و یا جدیدی بسیاری مانند دشت نور را شامل می شود. اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی در شمال هستید، چمسان بهترین گزینه خرید برای شما متقاضیان می باشد.

 

این ویلا در یک طبقه ی همکف طراحی شده است.

ابعاد زمین آن به طور کلی 200 متر مربع بوده و در آن بنایی با متراژ صد متری واقع شده است. اما این بنای 100 متری به بهترین شکل ممکن طراحی و بصورت کاملا جادار می باشد تا از کلیه ی فضاهای آن استفاده بهینه گردد.

تعداد اتاق خواب های موجود در ویلا دو اتاق خواب بوده و می تواند جوابگوی نیازهای دارنده ی ویلا در این زمینه گردد. اتاق خواب های این ویلا دارای مستر هستند و از این جهت شما می توانید خیلی راحت از آنها استفاده کنید. همچنین در صورتی که مهمان هم داشته باشید آنها نیز در اتاق ها بسیار راحت خواهند بود.

از حیاط سنگ فرش شده که وارد این ویلا نماسنگ در چمستان می شوید؛ مشاهده می کنید یک ساختمان همکف با دو اتاق خواب و یک سرویس بهداشتی که کاملا کاربردی هستند. سقف هال و اتاق خواب ها دارای کناف ها بسیار زیبایی هستند و هر دوی اتاق خواب ها دارای نورپردازی خیره کننده ای هستند که جلوه ی زیبایی به آنها بخشیده است. اما بالاخره نوبت به قسمت مهم خانه برای خانم ها یعنی آشپزخانه می رسد. کابینت های آشپزخانه از نوع ام دی اف بوده و این آشپزخانه از تعداد زیادی کابینت مدرن با متریال بسیار مرغوب بهره می برد. همچنین این آشپزخانه دارای هود و گاز رومیزی نصب شده و آماده بهره برداری می باشد. چیزی که بیشتر در مورد آشپزخانه این ویلا به چشم می آید، این است که دارای یک پنجره هلالی با ویوی بیرون است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

 

توصیه می شود حتما دو مقاله زیر از سایت ویلا دنیز را بخوانید تا بتوانید اطلاعاتتان را در مورد ویلا جنگلی و ویلا فلت (همکف) بالا ببرید:

انواع ویلا در شمال از نظر ساخت

انواع ویلا در شمال از نظر موقعیت جغرافیایی

 

مشخصات این ویلا جنگلی در یک نگاه:

200 متر زمین

100 متر بنا

2 خوابه

نوساز

نما سنگ

دارای هود و گاز رومیزی

کمد و کابینت مدرن نصب شده

دارای سقف کناف و نورپردازی شده

دارای پنجره های قدی و دوجداره

حیاط سازی شده

 

شما برای گرفتن هر گونه مشاوره خرید ویلا در چمستان اعم از ویلا جنگلی، ویلا سنددار و... می توانید به مشاوران حرفه ای و متخصص مجموعه ویلا دنیز مراجعه نمایید. مشاوران ویلا دنیز با داشتن فایل های متنوعی از ویلا دوبلکس، ویلا نیم پیلوت، ویلا فلت، ویلا اقساطی و... در منطقه چمسنانِ نور، آماده خدمت رسانی به شما همراهان و سروران گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه نمایید. یا برروی دکمه مشاوره رایگان کلیک نمائید، تا سریعا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه