صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا دوبلکس جنگلی در محمودآباد

فروش ویلا دوبلکس جنگلی در محمودآباد

636

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19886
زمین
250 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس جنگلی در محمودآباد

 

ویلایی که امروز برای شما متقاضیان خرید ویلا لوکس در شمال انتخاب کردیم، یک ویلا مدرن در منطقه محمودآباد است که با دارا بودن حیاط و بنای بزرگ متناسب برای افراد پرجمعیت است.

این ویلای مستقل دارای 250 متر زمین و 220 متر بنای مفید است که بصورت کلی 3 اتاق خواب در آن قرار گرفته است.

شهرستان محمودآباد جزو یکی از زیباترین شهرهای ساحلی در مازندران محسوب می شود، در این شهر می‌توانید، طبیعت دریا و جنگل‌ها را در کنار یکدیگر داشته باشید، یعنی این شهر هر دو طبیعت جنگلی و طبیعت ساحلی را دارا می باشد. اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید؛ خرید ویلا در محموداباد در بهترین موقعیت مکانی و در زمین های ساحلی با ویو همیشگی و ابدی به دریا تمام آن چیزی است، که باعث لذت و ارامش را فراهم سازد.

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید ویلا در محمودآباد، مقاله ( محموداباد کجاست؟ خرید ویلا در محموداباد) مطالعه نمائید.

 

ویلاهای لوکس علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند حتما باید در هنگام ساخت آن نیز از مصالح مرغوب استفاده شود تا از فرسایش زود هنگام جلوگیری به عمل آید. بهتر است بدانید که استفاده از مصالح اولیه مستحکم از اهمیت بالایی در ساخت ویلا در شمال برخوردار است. در نظر داشته باشید که کیفیت و ماندگاری در ویلاهای قدیمی و کهنه به نسبت ویلاهای لوکس که از مصالح گران استفاده می‌شود بسیار کم است. بنابراین بهترین انتخاب برای خرید ویلا، خریداری ویلای نوساز است که می‌تواند از هزینه‌های اضافی و بازسازی پیش‌گیری به عمل آید.

پیشرفت در امر ساختمان‌سازی سبب تغییرات در سبک ساخت و ساز و شاهد متدهای جدیدی هنگام ساخت ویلا خواهید بود. بنابراین موجب استحکام بیشتر و زیبایی ساختمان‌ها شده است. هم‌چنین ویلاهای گران قیمت و لوکس از این قاعده مستثنی نیستند و چون چنین عوامل استانداردی در ساخت آنها رعایت شده قابل اطمینان برای خریدی مطمئن می‌باشند.‌

برخی از طراحی‌های خاص داخلی در این ویلای لوکس مانند: پنجره‌های بزرگ، راه پله‌های چوبی، فضای سبز داخلی و خارجی ویلا و... منجر به تبدیل شدن مکانی زیبا و خاص در شمال شده است. چنین ساختاری برای رسیدن به آرامش هر فرد لازم به نظر می‌رسد.‌ چرا که علاوه بر زیبایی که به بنا می‌دهد حس خاصی نیز به افراد می‌بخشد.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا لوکس در محمودآباد:

دوبلکس

250 متر زمین

22۰ متر بنا

دارای 3 اتاق خواب ۴ تا سرویس و حمام

نزدیک جاده اصلی

استحکام بنا

مجوز ساخت

پروانه

کمد و کابینت نصب شده

دارای حیاط بزرگ و سنگ فرش شده

سقف نورپردازی و کناف با لوسترهای زیبا

 

خرید این ویلا به افرادی توصیه می شود که می خواهند بهترین ویلا در  محمودآباد را از نظر کیفیت و امکانات، نصیب خودشان کنند. در مسیر خرید ویلا شمال، حتما با فرد متخصص و یک مشاور املاک مورد اعتماد مشورت کنید و راهنمایی های لازم را در این زمینه از آن ها دریافت کنید. پشنهاد ما به شما تیم حرفه ای املاک ویلا دنیز می باشد، که آماده پاسخ گوی به سوالات شما دوستان عزیز می باشد و تمامی اطلاعات لازم را در مورد این ویلا  با کد 19886 در اختیار شما قرار می دهد تا تصمیم مطمئن و درستی بگیرید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه