محموداباد کجاست؟ خرید ویلا در محموداباد

 

شهرستان محمودآباد جزو یکی از زیباترین شهرهای ساحلی در مازندران محسوب می شود، در این شهر می‌توانید، طبیعت دریا و جنگل‌ها را در کنار یکدیگر داشته باشید، یعنی این شهر هر دو طبیعت جنگلی و طبیعت ساحلی را دارا می باشد.

اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید؛ خرید ویلا در محموداباد در بهترین موقعیت مکانی و در زمین های ساحلی با ویو همیشگی و ابدی به دریا تمام آن چیزی است، که باعث لذت و ارامش را فراهم سازد.

مگر میشود دریا را دوست نداشت؟ و یا قدم زدن در ساحل آرامش بخش نباشد؟

محمودآباد به شهرهای اطراف مثل آمل، بابلسر، نور، رویان و چمستان و به مراکز خرید و مناطق گردشگری این شهرها دسترسی سریع و آسان دارد.

محمودآباد جزو مناطق ساحلی مازندران محسوب می شود؛ پس یعنی تمامی ویلاها در این شهر در کنار دریا احداث شده اند، و ویو همیشگی و ابدی به دریا خزر دارند.

استان مازندران از نظر موقعیت جغرافیای و مناطق گردشگری فراوان، داشتن آب و هوای فوق العاده، جزو یکی از توریستی ترین شهرستان کشور می‌باشد.

شهر محمودآباد در کنار دریای خزر قرار دارد، محمودآباد حدودا ۳۷ هزار نفر جعمیت دارد.

طبق نقشه استان مازندران محمودآباد از شرق به شهرستان فریدونکنار، و از شمال به دریای خزر، و همچنین از غرب به شهرستان نور و از جنوب به شهرستان آمل ختم می شود. مردمان این شهر از طریق گردشگری، ماهیگیری و کشاورزی کسب درآمد می‌ کنند.

 

خرید ویلا در محموداباد

 

با توجه به موقعیت جغرافیایی و منطقه ‌ای که شهر محمودآباد دارد، دارای امتیازات زیادی می باشد، نظیر؛ آب‌ و هوای مطبوع و متعدل، شرایط اقلیمی خاص، نزدیکی به دریا، طبیعت بکر و جاذبه های دیدنی، مراکز خرید، مراکز درمانی و مناطقی برای گردشگری، که مجموع این عوامل باعث شده توریست ها و عموم مردم به‌ویژه آنهایی که علاقه به گردشگری و طبیعت‌ گردی در شمال را دارند، اقدام به سفر به شمال آن هم به شهرستان محمودآباد می کنند.

به طوری که سالانه افراد زیادی و همچنین توریست های زیادی به این شهر سفر می کنند، و از مناطق ساحلی و گردشگری محمودآباد بازدید می کنند.

از جاذبه های دیدنی این شهر می توان به پارک‌ های ساحلی شهر محمودآباد، از جمله پارک لاله، پارک ملت و پارک طاهباز  و پارک جنگلی اشاره کرد.

جنگل های محمودآباد دارای، انبوهی از پوشش گیاهانی همچون بلوط، انجیل، توسکا، گردو، راش، لرگ و….. است.

 

خرید ویلا در محمودآباد

 

جنگل های معروف شهرستان محمودآباد عبارنتداز:

جنگل آزادمون، جنگل کلوده، جنگل بونده، جنگل تشبندان می توان نام برد.

محمودآباد دارای روستاهای فراوان می باشد، همچنین این روستاها دارای امکانات کامل مثل مراکز خرید، سوپرمارکت، نانوایی، مرکز درمانی و .... می باشند، و این روستاها دارای آب و هوای متعدل و دارای پوشش گیاهی و ... می باشد، و حتی قابلیت دسترس سریع به مرکز شهر را دارد.

عموم مردم و یا سرمایه گذاران که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، میتوانند ویلا را در روستاهای اطراف این شهر انتخاب کنند، این روستاها به شرح زیر می باشد:

آهی‌ محله، ابوالحسن‌ آباد، احمدآباد کلیج سفلی، احمدآباد کلیج علیا، ارم، آزادمون، اسداله‌ آباد، اسکنده، اسلام‌ آباد، اسلام‌ محله، افراتخت، افراسرا، اورطه‌ دشت، اهلم، آهنگرکلا، بائوده سفلی، بائوده علیا، برجنده، بولیده، بونده، بیشه‌کلا، تازه‌آباد، تجن ‌کنار، ترسیاب، تشبندان، تلارم، جوراکلا، جونی‌کلا، چاک‌سر، چهارافرا، حاجی‌کلا، حسن‌آباد، خشت‌سر، درویش‌آباد، دریاسر، زنگی‌کلا، سنگ‌کتی، قصاب‌کتی، کلوده، کنس‌مرز، میرده، میرعلمده و ... از روستاهای اطراف محمودآباد می باشد.

 

شهرستان محمودآباد به دلیل اینکه در شمال آن ساحل دریا خزر و در جنوب آن جنگل های تشبندان و کلوده و.. وجود دارد، هر دو نوع ویلا جنگلی و ویلا ساحلی در آن وجود دارد.

ویلاهای ساحلی چسبیده به ساحل یا در شهر قرار دارند، دسترسی سریع و راحتری نسبت به ویلا جنگلی دارد، و همچنین به تمامی امکانات رفاهی، تفریحی و مراکز خرید و مراکز درمانی و... دسترسی راحت می باشد.

قیمت ویلا ساحلی نسبت به ویلا جنگلی بیشتر می باشد، به دلیل امکانات و سواحل بی نظیر خزر و ... باعث اختلاف قیمت شده است.

 

خرید ویلا در محموداباد

 

مناطق گردشگری و تفریحی شهر محمودآباد؛

 

پارک سرزمین رویاها در محمودآباد

پارک سرزمین رویاها در محموداباد جزو مجهزترین شهربازی شمال محسوب می شود.

این منطقه با داشتن پلاژهای خط آهی، مناسب برای شنا و خوش گذرانی می باشد.

این پارک دارای امکانات نظیر: شهربازی، آلاچیق، قایق سواری، رستوران و کافه سنتی و ... دارا می باشد، که محیط مناسب برای گذراندن اوقات فراغت می باشد.

 

هتل شرکت نفت شهر محمودآباد

این مجتمع دارای 509 واحد برای اقامت دارد، در محیط این منطقه، کافه و رستوران و مراکز خرید و .... وجود دارد، همچنین محیطی برای ورزش را دارا می باشد،

سالنی برای ورزش آقایون و هم سالن ورزشی برای بانوان، پلاژهای برای شنا، پیت بال، محیطی برای دوچرخه سواری و موتور سواری و کارتینگ و ....

از امتیازات و امکانات این مجتمع تفریحی می باشد.

_ پارک شهرداری شهر محمودآباد

_ روستای خشت سر شهر محمودآباد

_ پارک جنگلی بونده

_ روستای اهلم شهر محمودآباد

و.....

امکانات شهر محموآباد برای ساخت و ساز و منطقه ای برای سرمایه گذاری

_ مراکز درمانی و بیمارستان در این شهر

_ وجود پارک های جنگلی و پارک های درون شهر برای گذراندن اوقات فراغت

_ وجود کمربندی و عدم ترافیک بین شهری و درون شهری

_ دسترسی آسان و راحت به سواحل و جنگل و ییلاق ها

_ دسترسی به مراکز خرید و مصالح فروشی برای تهیه محصولات برای ساخت و ساز

_ داشتن معماران و مهندسین مجرب برای ساخت ویلا

 

سرمایه گذاری در شمال و در شهر محمودآباد یک فرصت فوق العاده برای کسب درآمد و دریافت سود بسیار برای انجام معاملات می باشد،

پیشنهاد مشاوران مالی ویلا دنیز، سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال به شما سرمایه گذاران محترم می باشد.

 

خرید ویلا در محموداباد

 

شما برای دریافت هر گونه مشاوره برای خرید ویلا در محمودآباد، اعم از خرید ویلا ساحلی و خرید ویلا جنگلی و... می توانید به مشاوران حرفه ای و مجرب ویلا دنیز مراجعه نمایید.

مشاوران ویلا دنیز با داشتن فایل های متنوعی از خرید ویلا دوبلکس جنگلی، خرید ویلا نیم پیلوت، خرید ویلا سند دار، خرید ویلا اقساطی و... در منطقه محمودآباد، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای مشاوره رایگان به بخش درخواست مشاوره مراجعه نمایید.

برای تماس و ارتباط بیشتر با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

روز و روزگارتان خوش

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.