صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا سنددار جنگلی در منطقه برند نور

خرید ویلا سنددار جنگلی در منطقه برند نور

634

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،400،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19929
زمین
320 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا سنددار جنگلی در منطقه برند نور:

 

ویلاهای نیم پیلوت معمولا در دسته ویلا ارزان قرار دارند، این تیپ از ویلاها به دلیل اختلاف سطحی که نسبت به ویلاهای همکف دارند و دارای تراس نشیمن هستند دارای محبوبیت خاصی هستند که بیشتر افراد حتی برای سرمایه گذاری های کوچک هم از این ویلاها استقبال میکنند.

چمستان از شهرهای توابع شهرستانِ نور یکی از مناطق محبوبی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته و ویلای مذکور در این منطقه واقع شده است.

قیمت ویلاهای چمستان باعث شده است خریداران بسیاری به سمت خرید ویلا در چمستان روی بیاورند. افراد ساکن تهران با مقایسه قیمت وبلا در مناطق خوش و آب و هوای تهران و قیمت ویلا در چمستان، متوجه شده‌اند که خرید ویلا در چمستان چقدر می‌تواند صرفه اقتصادی به همراه داشته باشد.

در مناطق مختلف چمستان از جمله سعادت آباد، میرنا، ایرکا، انگتارود، باریکا، افراده و ورازده، ساخت ویلا به صورت قانونی و مجاز انجام می‌شود و خریداران بسیاری پس از بازدید از ملک‌ها، تمایلشان به خرید را نشان داده‌اند؛ به عبارت دیگر می‌توان گفت بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا مناطق نام برده شده هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منطقه چمستان، مقاله ( چمستان کجاست؟ خرید ویلا در چمستان ) مطالعه نمایید.

 

 

این ویلا نیم پیلوت جنگلی دارای 320 متر زمین و 150 متر بنا است. در مرحله اول با نمای سیمانی سفید این ویلا روبرو میشویم که در جوار حیاط سازی شیک زیبایی این ویلا را دو چندان میکند.

 این ویلا دارای ۳ اتاق خواب مستر  است، که یک خواب در طبقه اول و ۲ خواب در طبقه دوم بنا شده‌اند، ۲ خواب در طبقه دوم توسط راه پله گردان چوبی از سالن پذیرایی تفکیک می شوند، همچنین این ویلا به طور کلی دارای ۳ سرویس بهداشتی است.

در بدو ورود به داخل نشیمن با سقفی از جنس کناف و نورپردازی های زرد رنگ روبرو میشویم و در انتهای سالن شاهد فضای آشپزخانه به همراه هود و گاز نصب شده هستیم. این فضا با دارای بودن پنجره قدی  دو جداره نورگیری مناسبی را به داخل ویلا هدایت میکند که می تواند یکی از المان های مهم در انتخاب ویلا باشد.

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا سنددار:

نیم پیلوت

320 متر زمین

150 متر مربع بنا

3 خواب

سنددار

انشعابات نصب

نزدیک به جاده

کف سرامیک

دارای کمد و کابینت

دارای تراس دلباز

حیاط سازی شده

 

اگر به دنبال ویلا با در لوکیشن عالی و با امکانات کامل با چشم انداز عالی در شمال هستید، قطعا این ویلای نیم پیلوت یکی از بهترین گزینه برای خرید ویلا  نیم پیلوت جنگلی می باشد، همانطور که در تصاویر مشهود است، این ویلا با بهترین متریال طراحی و احداث شده است، برای بررسی و اطلاعات بیشتر بازدید از این ویلای ارزنده را توسط مشاورین ویلا دنیز از دست ندهید.

 مشاورین مجرب ویلا دنیز آماده پاسخ گویی به سوالات شما خریداران عزیز می باشد، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این آگهی با کد 19929 می توانید با مشاورین مجرب ما در ارتباط بوده و یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید، از شما سپاس گذاریم.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه