چمستان کجاست؟ خرید ویلا در چمستان

 

صیقل روح با سفر به شمال!

چمستان یکی از شهرهای سرسبز و توریستی استان مازندران می باشد، شهر چمستان از توابع شهرستان نور زیبا می باشد، در چمستان با وجود جنگل، نزدیکی به دریا، آب و هوای خنک‌ در مناطق کوهستانی در اطراف این شهر و ظاهر و طبیعت سرسبزی که دارد، باعث جذب توریست ها، برای طبیعت گردی و گردشگری در این شهر شده است، و سرمایه گذاران نیز با خرید ویلا در شمال اقدام به سفر به چمستان سرسبز می کنند.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک کلیک کنید.

 

خرید ویلا در چمستان

 

دسترسی تهران به چمستان

از طریق سه مسیر می توان از تهران به چمستان دسترسی داشت، فاصله مسیر تهران به چمستان از طریق جاده هراز حدودا 211 کیلومتر می باشد. 

شما از مسیر تهران، جاجرود، بومهن، رودهن، پلور و آب اسک در 4 کیلومتری شهر آمل به منطقه جنگل هلومسر نزدیک خواهید شد؛ که از سمت راست وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله شده و سپس کمربندی آمل به چمستان را طی می کنید، که از طریق این کمربندی کیلومتر کمتری طی می کنید و از ترافیک بین شهری دور می باشید، که می توانید به مقصد مورد نظر برسید.

از طریق جاده چالوس که طرفدار زیادی دارد، میتوانید با طی 240 کیلومتر به چمستان برسید.

مسیر سوم فیروزکوه می باشد؛ اگر این مسیر را انتخاب می کنید، با مسافتی معادل 334 کیلومتر و با طی مسیری سرسبز و طبیعت زیبا و خاصی در جاده فیروزکوه وجود دارد، میتوانید نهایت لذت را ببرید و به مقصد نهایی یعنی چمستان خواهید رسید.

* مسافت چمستان تا آمل: 26 کیلومتر.

* مسافت چمستان تا محمودآباد: 36 کیلومتر.

* مسافت چمستان تا نور: 17 کیلومتر.

چمستان دسترسی سریع و راحت به شهرهای مثل آمل، بابل، بابلسر و محموداباد و نور و نوشهر دارد، شما با خرید ویلا در چمستان میتوانید هم زمان از منطقه جنگلی چمستان و منطقه ساحلی شهر اطراف چمستان و مناطق گردشگری و تفریحی و مراکز خرید و ... دسترسی داشته باشید؛ و از این موقیعت میتوانید نهایت لذت را ببرید.

 چمستان دارای مناطق گردشگری و تفریحی بسیاری می باشد، مناطق گردشگری از قبیل پارک جنگلی نور، پارک جنگلی کشپل، آبشار آبپری، سدالیمالات، ییلاق لاویج و گزنا سرا و جنگل های واز و... از مناطق  تفریحی و گردشگری چمستان می باشد.

چمستان جزو مناطق جنگلی شمال می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کافیست روی لینک کلیک کنید.

 

خرید ویلا در چمستان

 

اصولا تمامی ویلاها در چمستان در شهرک با امنیت بالا و فول امکانات احداث شده است، ویلاهای ساخته چمستان، دارای سازه های متفاوت نظیر؛ فلت، نیم پیلوت و دوبلکس و تریبلکس در طراحی مدرن و لوکس با امکانات کامل ساخته شده است.

چمستان منطقه مناسبی برای خرید ملک در شمال میباشد؛ زیرا ملک و ویلا در چمستان روزانه در حال پیشرفت و رونق از لحاظ اقتصادی می باشد، شما با خرید ویلا و ملک در چمستان میتوانید سود بسیاری را بدست آورید.

در میان تمام راه هایی که برای سرمایه گذاری در شمال وجود دارد در بسیاری از اوقات سرمایه گذاران خرید ویلا در شمال  و یا خرید زمین در شمال را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند، که در بیشتر اوقات با خرید ملک ارزان قیمت، خرید را با هدف ساخت و ساز ویلا این معامله را انجام میگیرد، تا بتوانند از این طریق کسب درآمدی برای خود داشته باشند، و یا اقدام به خرید و فروش ویلا می کنند، که با این کار سودی بسیار بدست می آورند.

مناسب ترین منطقه برای خرید ویلا در شمال، منطقه ای است که دارای امکانات رفاهی و مراکز  درمانی و امکانات کامل مثل مرکز خرید، سینما، شهربازی و... و نزدیک به جاذبه های گردشگری باشد، چون در این محل ها جای پیشرفت زیاد است و به مرور زمان قطعا به ارزش آن افزوده خواهد شد، و مازندران به دلیل در کناره و اطراف دریای خزر قرار گرفته است و دارای آب و هوای متعادل و طبیعت همیشه سبز، باعث جذب توریست و گردشگران بسیاری شده است، که این امتیازات باعث پیشرفت و رونق در شمال کشور و در منطقه چمستان سرسبز شده است.

 

پارک جنگلی کشپل

پارک جنگلی کشپل در میانه راه، شهر چمستان و لاویج قرار دارد، اطراف این مسیر درختان انبوه و سرسبز احاطه شده است و همچنین ده ها چشمه در این پارک جنگلی وجود دارد؛ که هر یک جزو منطقه گردشگری محسوب می شود، در پارک جنگلی امکانات رفاهی و تفریحی و سوپرمارکت و آلاچیق های زیادی در میان جنگل و درختان احداث شده است.

 

 ییلاق لاویج

روستای لاویج از روستاهای ییلاقی و کوهستانی شهرستان چمستان است، چشمه آب معدنی لاویج به دلیل حجم بالای گوگرد و املاح معدنی که دارد، می‌تواند در درمان بسیاری از بیماری‌ ها مفید باشد؛ و این نکته باعث جذب توریست و عموم مردم به لاویج شده است.

 

خرید ویلا در چمستان

 

جنگل واز و روستای ییلاقی جوربند و گزناسرا

 واز جزو منطقه‌ای جنگلی کوهستانی می باشد، که اطراف این منطقه را درختان انبوه و سرفلک کشیده بلوط و افرا و ... کوه احاطه کرده است.

 جوربند جزو یکی از روستاهای کوهستانی و جنگلی چمستان محسوب می شود، جوربند دارای آب آشامیدنی میباشد، تمامی این چشمه ها دارای املاح معدنی می باشد، که این چشمه خواص درمانی برای بعضی از بیماری ها دارد.

گزناسرا نیز، در مناطق کوهستانی با آب و هوای سرد، در فصول سرد سال جمعیت کمتر و در فصل گرم جمعیت بیشتری را شامل می‌شود، این روستا با توجه به آب و هوای بسیار سرد برای تمام فصل‌ها مناسب نیست.

 

دریاچه الیمالات

دریاچه الیمالات یکی از دریاچه‌های طبیعی موجود در دل جنگل‌های هیرکانی بوده که زیبایی‌های فوق‌العاده دارد. دریاچه ای در دل جنگل قرار دارد، و محیط دنجی برای تفریح با دوستان و خانواده می باشد، و این منطقه از امکانات رفاهی خوبی برخوردار می باشد.

 

خرید ویلا در چمستان

 

اگر قصد خرید ویلا در چمستان را دارید، تیم حرفه ای و مجرب ویلا دنیز اماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. 

برای دریافت مشاوره برای خرید ویلا در نور و خرید ویلا دوبلکس و خرید ویلا ساحلی و ... و پاسخ برای سوالات خود میتوانید به مشاوران مجرب ویلا دنیز مراجعه نمایید.

برای تماس و ارتباط بیشتر با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.