صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رویان / فروش ویلا مدرن شهرکی لوکس در رویان

فروش ویلا مدرن شهرکی لوکس در رویان

696

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
24،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19931
زمین
463 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا مدرن شهرکی لوکس در رویان

 

رویان یکی از مناطق محبوب و چشمگیر برای خرید ویلا در این روز‌های تبدیل شده، دسترسی سریع به جنگل و دریا باعث شده تا سازنده های بسیاری، این منطقه را برای ساخت شهرک و ویلا انتخاب کنند.

ویلا مدرن با کد  19931 که امروز قصد بررسی آنرا داریم به عنوان یکی از مدرن ترین ویلاهای منطقه شناخته میشود که استفاده از اشکال هندسی در آن و نمای  سنگی ضد لک و رطوبت این زیبایی بصری را دو چندان میکند.

این ویلا استخردار در یک زمین ۴63 متری با بنای ۵۰۰ متری ساخته شده که یک استخر مکانیزه ۴ فصل را خود جای داده است. عقب نشینی قسمتی از نشیمن ویلا باعث به وجود آمدن فضایی برای استخر شده است همچنین از تراس طبقه فوقانی این استخر قابل رویت است.

نشیمن بزرگ با پنجره‌های قدی بزرگ از جنس لمینت یو پی وی سی، فضای تی وی بالکس و دکوراتیو و... از این نشیمن یک فضای فول امکانات ساخته است.

در انتهای سالن شاهد فضای آشپزخانه با کابینت های هایگلس هستیم که در کنار آن هود و گاز رومیزی هم نصب شده است و به دلیل مبله بودن کامل این ویلا سنددار، دارای میز ناهار خوری و... می باشد.

در طبقه دوم شاهد ۴ اتاق خواب با سرویس مستر و کمد دیواری نیز هستیم که در اطراف لابی بزرگ بنا نهاده شده‌اند، علاوه بر اینکه خواب ها دارای تراس نشیمن نیز هستند خود لابی هم دارای یک تراس نشیمن بزرگ است که توسط پله های آهنی شما را به روف گاردن این ویلا متصل می کند. بدون شک روف گاردن این ویلا یکی دیگر از نقاط قوت این ویلا است که دارای چشم انداز بی نظیر است.

 محوطه سازی بیرونی ویلا و ساخت فضای باربیکیو و آلاچیق چوبی و جدا کردن فضای پارکینگ از فضای باز حیاط، از جمله ویژگی های ظاهری این ویلاست که می تواند بر روی تصمیم شما نسبت به خرید، حتما تاثیر مثبت بگذارد.

 این ویلا شهرکی که دارای امنیت بالا با نگهبانی 24 ساعته می باشد؛ دارای سند تک برگ و سایر مجوزات قانونی از جمله پروانه ساخت و پایان کار  برای ساخت ویلا در آن می باشد، که خیال شما را بابت امن بودن معامله خرید این ویلا در چمستان راحت می کند.

 

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا مدرن شهرکی:

463 متر زمین

500 متر بنا

۴ خواب مستر

روف گاردن

بدون مشاعات خالص

برق سه فاز

استخر داخل ساختمان

انشعابات نصب

جواز ساخت

پایان کار

سند شش دانگ

 

 اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از این ویلا از جمله شرایط فروش آن، هستید یا قصد بازدید یا خرید دیگر ویلاهای لاکچری در منطقه  نور، رویان و.. را دارید؛ می توانید از طریق قسمت تماس با ما، به مشاوران و متخصصان حرفه ای ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید. همچنین در پایین صفحه بر روی مشاوره رایگان کلیک کنید تا به صورت آنلاین به مشاوران ارتباط پیدا کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه