صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا باغ ساحلی در نوشهر

فروش ویلا باغ ساحلی در نوشهر

663

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
58،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19949
زمین
2340 متر مربع
بنا
700 متر مربع
طبقه
2
اتاق
6
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا باغ ساحلی در نوشهر

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا ساحلی در نوشهر:

 2340 متر زمین

700 متر بنا  

داخل شهرک قدیمی

قابل تفکیک به ۲ قطعه

 

باغ ویلای شمال، یکی از معدود پروژه‌های ساختمانی است که در بهترین شهرهای مازندران، در مناطق جنگلی و ساحلی می توانند نظیر آن را پیدا کرد. باغ ویلا، همانطور که از نام آن بر می‌آید یک ویلای بزرگ با محوطه‌ای شبیه به باغ است. یک باغ اختصاصی در محدوده زمین‌های یک ویلا قرار دارد و سرسبزی ویژه‌ای را به ملک می بخشد. خرید ویلا باغ شمال یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های خرید ویلا در شمال است.

بسیاری از مشتریان ثروتمند خرید ویلاهای شمال در استان مازندران به خرید ویلا باغ شمال علاقه بیشتری دارند. این ویلاها به نحو مطلوب با زیباترین ایده‌های محوطه سازی و طراحی فضای سبز، ساخته شده‌اند.

ویلا باغ‌های شمال همان‌گونه که ما تصور می‌کنیم مملو از صمیمت و صفا هستند، زندگی را می‌توان متفاوت در این خانه‌ها تجربه کرد، خانه‌هایی که در کوچه‌های طویل بنا شده‌اند، کوچه‌هایی که با نم باران ترکیب می‌شوند تا کسانی که عاشق پیاده روی در چنین مکان‌هایی هستند بتوانند ساعت‌ها در آن قدم بزنند.

وجود چنین خانه‌هایی به همه افراد فرصت داده است تا از آلودگی‌های کلان شهرها فاصله بگیرند و زندگی را کاملا متفاوت تجربه نمایند.
همه می‌دانیم افزایش ساخت و سازها مانعی بر سر راه ارتباط با طبیعت شده است، با احداث آپارتمان‌های بلندمرتبه شاید غروب آفتاب را به سختی بتوان مشاهده کرد و طبیعت را کمتر بتوان به چشم دید، همین امر سبب شده است خانه باغ‌ها و ویلا‌های روستایی محبوبیت زیادی پیدا کنند.

 

در بین این موارد خرید ویلا باغ در نوشهر می تواند انتخاب بسیار خوبی برای افرادی که علاقمند به کشاورزی و یا حتی کارهای باغبانی هستند مناسب باشد. شما با خرید یک ویلا ساحلی باغی  می توانید از مزایای زیادی بهره مند شوید و از آن لذت ببرید. در درجه اول شما صاحب باغی زیبا خواهید شد که می توانید لحظات خوبی را در آن سپری کنید.

 

از دیگر مواردی که وجود دارد شما می توانید در باغ خود به کاشت محصولات بپردازید و باغچه ای  بزرگ از محصولات خود را داشته باشید و در صورت داشتن شرایط این کار می تواند تبدیل به یک کسب و کار برای شما شود و از آن بهره ببرید. شما در نوشهر به راحتی می توانید به مسیر ها و جاده ها دسترسی داشته باشید و انواعی از فروشگاه ها و امکانات رفاهی را داشته باشید و به راحتی از آنها استفاده نمایید.

 


 

 

 

تیم مشاورین ویلا دنیز، مفتخر است که پس از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، بتواند رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید. مشاوران ماهر و متخصص ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما متقاضیان محترم خرید ویلا در شمال می باشند.

 

برای مشاوره می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا با کد 19949  به پر کردن فرم مشاوره اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت، قرار دارد؛ استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

 

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه