صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رویان / فروش ویلا استخردار با ویو کوه و دریا در رویان

فروش ویلا استخردار با ویو کوه و دریا در رویان

734

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
6،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20003
زمین
400 متر مربع
بنا
370 متر مربع
طبقه
2
اتاق
5
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا استخردار با ویو کوه و دریا در رویان

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا لاکچری:

400 متر زمین

370 متر بنا

پنج خواب مستر

دارای جواز ساخت، پایانکار، سند

استخر آبگرم داخل ویلا و یک استخر بیرون ویلا

جکوزی

شاهنشین با ویوی ۳۶۰ درجه

طراحی مدرن و خوش ساخت

روف با ویوی کوه و دریا

شهرکی با نگهبانی ۲۴ ساعته

کمد و کابینت مدرن نصب شده

ویلا مبله شده

سقف کناف و نورپردازی شده

حیاط سازی شده

 

 

رویان یکی از شهرهای محبوب برای خرید ویلا در شمال است. این‌که چنین بحثی را مطرح می‌کنیم به این خاطر است که وقتی خرید و فروش ویلا در شهری پررونق باشد، سازندگان ویلا به آن شهر پناه می‌آورند و تمام تلاششان را بکار می‌گیرند تا بهترین ویلاها را مطابق با استانداردهای روز و با تکیه بر مقاوم‌ترین مصالح در آن شهر بالا ببرند. در چنین شهرهایی ساخت ویلا را جدی می‌گیرند و تنوع ویلا را مهم می‌پندارند، استحکام ویلا را مدنظر قرار می‌دهند و ساخت ویلا را بر اساس ده‌ها قید و شرط پیش می‌برند.

در این گونه شهرها پیدا کردن یک ویلا ساحلی کار دشواری نیست یا خرید ویلا جنگلی سخت نخواهد بود، هم ویلای کوهستانی به چشم می‌خورد و هم ویلای جلگه‌ای. هم ویلای دوبلکس، هم تریبلکس، هم کوچک متراژ و هم بزرگ متراژ، خلاصه این که دست شما به عنوان خریدار ویلای شمال در این منطقه کاملا باز است. رویان شرایطی مشابه دارد، از آن جا که پررونق برای معامله ویلای شمال خطاب می‌شود، سازندگان زیادی در این شهر سرمایه‌گذاری می‌کنند و انواع ویلاها را احداث می‌نمایند. بنابراین هر ویلایی که اختیار کنید امکان خریدش در شهر رویان مازندران وجود خواهد داشت. برای این کار می توانید از مجموعه ویلا دنیز به دلیل تسلط مشاوران بر منطقه رویان، با مشاوره رایگان کمک بگیرید.

یک نکته را اضافه کنیم و آن این که در چنین شهرهایی تقریبا همه ویلاها از جمله ویلای معرفی شده در این آگهی، سند رسمی دارند، همه دارای مجوز ساخت و پایان کار هستند، وضعیت زمین‌ها مشخص شده‌اند، نوع کاربری آن‌ها به صورت دقیق ثبت شده، وضعیت آب، برق و موارد مشابه قید می گردد.

 

 

باید بگوییم که این ویلا لاکچری با کد ملک 20003، دارای متراژ زمین 400 متر مربعی است که معماران سازنده آن توانسته اند؛ ساختمان داخلی آن را با  متراژ  بنا 370 متر مربع بسازند و از خصوصیات بارز آن می توان به دسترسی سریع به جنگل و آب پری و دریای خزر اشاره کرد. اگر بخواهیم طراحی داخلی این ویلا را توصیف کنیم، واقعا قابل ذکر و بیان نخواهد بود و قطعا دیدن این ویلا از نزدیک با شنیدن توصیف آن اصلا قابل مقایسه نخواهد بود. این ویلا در دو طبقه دوبلکس ساخته شده است که در طبقه همکف، نشیمن بزرگ با پنجره های قدی و نورگیری عالی و آشپزخانه ای بزرگ که دارای کابینت های مدرن به همراه هود و گاز است، قرار دارد.

نشیمن بزرگ این ویلا دارای سقف کناف با نورپردازی و کف پارکت است، زمانی که افراد می خواهند وارد لابی طبقه دوم بزرگ با میزبار شوند، باید از پله های معلق چوبی با نرده های استیل که در گوشه نشیمن قرار گرفته است، عبور کنند. در طبقه دوم تعداد اتاق 5 قرار دارد، که همه اتاق خواب های مستر با کمد دیواری جادار هستند. پس از عبور از لابی طبقه دوم ، می توان وارد روف گاردن با آلاچیق بزرگ شد؛ که دارای ویو بی نظیر جنگل و دریا می باشد.

برای اطلاعات بیشتر، با مشاوران ویلا دنیز تماس بگیرید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه