صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نوساز شهرکی ارزان در نور

خرید ویلا نوساز شهرکی ارزان در نور

760

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،200،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20020
زمین
350 متر مربع
بنا
230 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نوساز شهرکی ارزان در نور


مشخصات و امکانات کلی خرید ویلا جنگلی:

ویلای نوساز

با سند

داخل شهرک

350 متر زمین

230 متر بنا

استخر روباز

سه‌ خواب مستر

تراس با نمای رو به جنگل

نما سنگ

کف سرامیک

کابینت و کمد درجه 1 نصب شده

سقف کناف و نورپردازی شده

 

این ویلا دوبلکس در شهرک واقع شده است. یکی از مهم ترین مزیت های ویلا شهرکی وجود نگهبانی 24 ساعته و مدیریت ورود و خروج است. ویلاهای شهرکی دارای نگهبان، راه بند یا دروازه هستند و از ورود افراد ناشناس و متفرقه به داخل شهرک جلوگیری به عمل می آید تا امنیت فضای شهرک تامین شود. در بعضی شهرک ها در طول شب نگهبان ها در سطح شهرک به گشت زنی می پردازند تا موارد مشکوک یا موارد احتمالی ورود غیر مجاز به شهرک را زیر نظر داشته باشند. در بعضی از شهرک ها برای اشراف حداکثری از دوربین های مداربسته در قسمت های مختلف شهرک استفاده می کنند. نگهبان ها به صورت مستمر دوربین های مداربسته را بررسی کرده و همچنین از همه کسانی که قصد ورود به شهرک دارند شناسایی به عمل می آورند.

 

از دیگر مزیت های ویلا های شهرکی این است که یکی از مواردی که در ساخت شهرک های ویلایی به آن توجه می شود وجود امکانات رفاهی همچون فروشگاه ها، هایپر ها و مکان هایی از این قبیل در نزدیکی شهرک می باشد. حتی در بعضی از شهرک ها در داخل شهرک مغازه ها و فروشگاه هایی برای این موارد تعبیه می گردد. شکی نیست که نزدیکی به فروشگاه یا سوپر مارکت یکی از نیاز های اصلی ساکنین ویلا ها است به همین دلیل توجه به این موضوع از مزیت های مهم ویلا های شهرکی به حساب می آید. 

 

امروزه بسیاری از افراد که در کلان شهرها زندگی می کنند، می خواهند برای فرار از شلوغی و ازدحام و دوری از آلودگی هوا به یک مکانی ساکت و خلوت با هوای پاکیزه و عاری از هر گونه آلودگی، پناه بیاورند. مکانی که در آن صدای ماشین ها جای خود را به صدای پرندگان و شر شر آب می دهند. شما با خرید این ویلا جنگلی می توانید هر زمان از سال و هفته بدون دغدغه  استرس و محدودیت نسبت به اقامتگاهتان، بار سفر ببندید و از طبیعت بی نظیر و آب و هوای پاکیزه‌ی شمال نهایت استفاده را ببرید و خاطرات دلنشین و به یادماندنی را برای خود و خانواده تان ثبت کنید.


 

خرید این ویلا با کد 20020 به افرادی توصیه می شود که می خواهند بهترین ویلا در  چمستان را از نظر کیفیت و امکانات، نصیب خودشان کنند. در مسیر خرید ویلا شمال، حتما با فرد متخصص و یک مشاور املاک مورد اعتماد مشورت کنید و راهنمایی های لازم را در این زمینه از آن ها دریافت کنید. پشنهاد ما به شما تیم حرفه ای املاک ویلا دنیز می باشد، که آماده پاسخ گوی به سوالات شما دوستان عزیز می باشد و تمامی اطلاعات لازم را در مورد این ویلا در اختیار شما قرار می دهد تا تصمیم مطمئن و درستی بگیرید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه