صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا نوساز مبله سنددار در نوشهر

فروش ویلا نوساز مبله سنددار در نوشهر

972

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
6،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20021
زمین
350 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نوساز مبله سنددار در نوشهر

 

با سلام خدمت همراهان گرامی سایت ویلا دنیز؛

در این آگهی قصد معرفی ویلا مدرن با بنای دوبلکس به متراژ 170 متر مربع در زمینی به مساحت 350 متر واقع در لوکیشن جنگلی با ویو شالیزار و جنگل، را داریم. همانطور که گفته شد بنای ویلا سنددار  مورد نظر به صورت دوبلکس می باشد. ویلا دوبلکس به بنایی اطلاق می شود که دو طبقه به وسیله پله های داخلی به همدیگر متصل می شود. پذیرایی و آشپزخانه را در طبقه اول و اتاق خواب ها و سرویس بهداشتی را در طبقه  دوم احداث شده است. مجزا کردن این طبقات باعث شده تا برای هر اتاق فضای بزرگ تری در نظر گرفته شود و همچین بتوان به روستا و منطقه بیرون از ویلا دید وسیعی داشته باشد. احداث ویلاهای دوبلکس در زمین هایی که متراژ کمتری دارند باعث می شود شما بنای بیشتری برای ویلا داشته باشید و همچنین بتوانید آنرا بعدا راحت تر بفروشید.

این ویلا به صورت مبله با وسایلی درجه 1  به فروش می رسد. ویلا فول فرنیش یا همان فول مبله  به معنای ویلاهایی هستند که به صورت کاملاً مبله شده‌اند و با تجهیزات زندگی و مبلمان کامل به مشتری فروخته می‌شوند. فول فرنیش به معنای مبله کردن داخل ویلا می‌باشد. در این ویلا آشپزخانه دارای تجهیزات لازم می‌باشد؛ مبلمان و میز و صندلی‌ها در سالن نشیمن قرار دارند؛ اتاق‌ها همچنین دارای صندلی، تخت یا لوازم زندگی هستند. خرید ویلا فرنیش، هزینه زیادی دارد؛ چرا که شما هزینه‌های تجهیزات و لوازم داخل ویلا را نیز پرداخت می‌کنید. یکی از مهم‌ترین مزایایی که ویلاهای فول فرنیش دارند، در اختیار داشتن تمام لوازم و وسایل زندگی است. اگرچه در ابتدای کار، هزینه بیشتری پرداخت می‌کنید اما در عوض، تمام لوازم و وسایل را در اختیار دارید و لازم به هزینه‌‌های اضافی نیست. همانطور که در عکس مشاهده می کنید، اسپیلیت، مبلمان، تخت، لوازم خانگی و.. در این ویلا وجود دارد.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا جنگلی لاکچری در چلک:

350 متر زمین

با سند

170 متر بنا

کلید نخورده

مبله کامل با وسایل مرغوب

با پایان کار

شمال جنوبی

حیاط سازی شده

نمای لاکچری

کف سرامیک

کمد و کابینت نصب شده


اگر شما هم قصد دارید در شهرهای شمالی اقدام به خرید ویلا لاکچری کنید؛ بهتر است با افراد حرفه‌ای و دارای اطلاعات کافی در این زمینه مشورت کنید. یک مشاور خوب نه تنها می‌تواند امکان خرید ویلا باغ در شمال را برایتان فراهم کند بلکه ملک‌های متعددی را هم در دسترس دارد و از این طریق می‌توانید قدرت انتخاب بالاتری داشته باشد. اگر قصد خرید دارید و می‌خواهید بهترین ویلاهای شمال را ببینید، مجموعه ویلا دنیز مانند یک دوست و مشاور همیشگی در کنار شماست. با کمک تیم ویلا دنیز، با تعداد زیادی ویلا در محدوده قیمت‌های مختلف از ارزان تا گران قیمت را می‌توانید، بررسی کنید و با توجه به بودجه‌ای که در دسترس دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 


محدوده آدرس: چلک

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه