صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا باغ با دید به کوه و جنگل در نوشهر

فروش ویلا باغ با دید به کوه و جنگل در نوشهر

662

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
6،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20024
زمین
550 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1395
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا باغ با دید به کوه و جنگل در نوشهر

 

مشخصات و امکانات این ویلا جنگلی:

محدوده چلندر

باغ ویلا

550 متر زمین

300 متر بنا

دو طبقه دوبلکس

دو اشپزخانه

چهارتا خواب

داخل مجتمع

دو سالن پذیرایی

تراس زیبا رو به کوه

حیاط بسیار قشنگ

با مدارک کامل

استخر روباز

باربیکیو

آلاچیق

حیاط سازی شده

درب و پنجره دارای حفاظ آهنی

سقف شیروانی شیب دار

 

 

خرید ویلا در نوشهر یکی از مطمئن ترین، کم ریسک ترین و پرسود ترین سرمایه گذاری ها در بخش مسکن شمال محسوب می شود این شهرها در کنار شهر توریستی، تجاری نوشهر بسیار مستعد رشد و پیشرفت می باشند و می توان با خرید ویلا در این شهرها در آینده ای نزدیک خود را به یک سرمایه گذار موفق مبدل کرد. انجام ساخت و ساز زیاد در بخش مسکن نوشهر باعث شده تا این شهر به یکی از قطب های خرید و فروش ویلا در شمال تبدیل شود. دسترسی به نوشهر بسیار آسان می باشد خیلی از سرمایه گذاران الخصوص افرادی که ساکن تهران می باشند تمایل دارند با پیمودن مسافتی کم به ویلای خود برسند و نوشهر این امکان را فراهم نموده است و می توان با طی کردن مسافت کوتاه زمینی از طریق جاده زیبای چالوس یا از طریق هواپیما و استفاده از فرودگاه نوشهر به این شهر دسترسی داشت. وجود دو جاذبه گردگشری مهم‌ در نوشهر این شهر را بسیار خاص کرده است، ساحل و جنگل نوشهر از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر می باشد که سالانه گردشگران میلیونی برای استفاده و بهره مند شدن از این جاذبه ها راهی نوشهر می شوند.

 

این ویلا دارای حیاطی بزرگ همراه با آلاچیق و باربیکیو و استخر می باشد. ویلا حیاط‌دار حکم بهشت بر روی زمین را دارد. بسیاری افراد آرزو داشتن ‌ویلا های حیاط‌دار و دلباز را دارند. این خانه‌­ها علاوه بر فضای بزرگ، اتاق­‌های دل­باز، نورگیری بالا، یک حیاط زیبا نیز دارند. اگر این حیاط‌ها حوض و باغچه نیز داشته باشند که بسیار بیشتر، رویایی خواهند بود! از نظر معماری، داشتن حیاط در خانه، بسیار مناسب بوده و یک فضای باز امن را در اختیار صاحب‌‌خانه گذاشته که در طول شبانه ­روز می‌­تواند از آن استفاده کند. اولین و مهم‌­ترین ویژگی که خانه­‌های حیاط­‌دار برای شما دارند، مستقل بودن است. در خانه‌­های ویلایی یا خانه حیاط‌دار، تنها خود شما زندگی می‌کنید و هیچ مزاحمتی نخواهید داشت. به‌ علاوه، اگر زمانی نیاز به تعمیرات داخلی هم داشته باشید به ‌راحتی می­‌توانید آن را به سرانجام برسانید. همچنین برای طراحی داخلی منزل­‌های ویلایی، دست بازتری نسبت به خانه‌­های آپارتمانی دارید و تقریباً هر مدلی که بخواهید می‌­توانید آن را ساخته و یا تغییر دهید.


 

 

جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

 

همچنین شما می توانید برای دیدن سایر ویلاها در شهر نوشهر، یا ویلا ارزان قیمت، ویلا فلت و... به سایت ویلا دنیز مراجعه و بازدید نمائید.

 

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.

 

 

 


محدوده آدرس: چلندر

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه