صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا استخردار جنگلی در شمال

خرید ویلا استخردار جنگلی در شمال

543

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
13،000،000،000 تومان
نصف مبلغ قرارداد نقد، الباقی به صورت اقساطی
کد ملک 20562
زمین
560 متر مربع
بنا
330 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا استخردار جنگلی در شمال

سلام عرض می کنم خدمت شما همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در این روزهای پایانی فصل پاییز در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا دوبلکس استخردار در منطقه برند شهرستان نوشهر؛ اگر شما عزیزان فصل خرید ویلا در نوشهر را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمیتان همراهی کنی.

ویژگی خرید ویلا در نوشهر

امروزه خرید ویلا در مناطق خوش آب و هوا به دلایل متعددی نیز بسیار مرسوم شده است، و افراد بسیاری از نقاط مختلف کشور به سمت نواحی شمالی سفر می‌کنند و تمایل دارند با سرمایه که در دست دارند، اقدام به خرید ویلا کنند و از امتیازاتی که در این بخش از کشور با خود به همراه دارد نهایت استفاده را کنند.

با وجود این جنگل‌های بکر و زیبا در شمال کشور و داشتن آب و هوایی دلچسب‌ه افراد زیادی هستند که می خواهند از طبیعت زیبای جنگل های بکر شما لذت ببرند، و تمایل دارند به سرمایه‌ای که در دست دارند، در این مناطق اقدام به خرید ویلا جنگلی کنند.

این نوع از ویلاها فوق العاده جذاب هستند، و با خرید ویلا جنگلی در شمال می توانید به یک محیط آرام دسترسی داشته باشید، و حتی برای مدت کوتاه در محیطی کاملا متفاوت زندگی کرده و تجربیات لذت بخشی را کسب کنید.

طراحی ساخت این ویلا به صورت دوبلکس نما مدرن می باشد، این نوع ویلاها در شمال کشور یکی از پرفروش‌ترین ویلا ها و پرمخاطب ترین ویلاها به حساب می آید، به دلیل اینکه فضای زیادی در اختیار خواهند داشت؛ اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در خانواده پرجمعیت زندگی می‌کنید، خرید ویلا دوبلکس پیشنهاد ما به شما عزیزان است.

این ویلای لاکچری و شهرکی دارای ۵۶۰ متر زمین و ۳۳۰ متر بنای دوبلکس است، که در این بنا ۳ خواب تعبیر شده و در هر یک از خواب های آن برای راحتی شما عزیزان مستر به کار گرفته شده است همانطور که مشاهده کردید حیات تازه این ویلا بسیار جذاب است که زیبایی این ویلا را چند برابر کرده است؛ در ضمن این ویلا به صورت فول فرنیش یا همان مبله است و تمام لوازم و تجهیزات ویلا کاملا نو و دست نخورده است.

یکی از مهمترین مزایای این ویلا داشتن سند شش دانگ است، یعنی شما با خرید این ویلا هیچ نگرانی بابت اسناد و مدارک نخواهید داشت؛ پیشنهاد ما به شما خرید ویلا سنددار است.

یکی دیگر از مزایای خوب این ویلا شهرکی بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا شهرکی امنیت خود را تضمین کرده اید و هیچ نگرانی در زمان نبودن شما در ویلا نخواهید داشت.

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا برگزیدید از شما سپاسگزاریم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر اگهی قرار دارد، با مشاورین ما به صورت رایگان در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از بخش تماس با ما، مشاورین ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20562
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه