صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا استخردار لاکچری در نوشهر

خرید ویلا استخردار لاکچری در نوشهر

558

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
13،000،000،000 تومان
یک سوم مبلغ قرارداد نقد الباقی به صورت اقساطی
کد ملک 20614
زمین
400 متر مربع
بنا
450 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا استخردار لاکچری در نوشهر

 

خرید ویلا در نوشهر

نوشهر یکی از شهرهای توریستی استان مازندران محسوب میشود، و سالانه افرادی بسیاری به این شهرستان سفر می کنند، اغلب ویلاهای که در این منطقه وجود دارند، جزو ویلاهای لاکچری محسوب می شوند، نوشهر به سواحل دریای خزر دسترسی راحتی دارد، در واقع شما با خرید ویلا در نوشهر به راحتی به دریا، مناطق گردشگری و... دسترسی خواهید داشت، در ادامه به معرفی این ویلای دوبلکس در نوشهر می پردازیم.

مجموعه ویلا دنیز، خرید این ویلا را به افرادی توصیه می کند، که می خواهند در منطقه ای برند و لاکچری زندگی کنند، این ویلا دارای نمای کلاسیک می باشد، که با سنگ و پنجره های کاملا شیشه ایی دیزاین شده است، همانطور که از تصاویر موجود مشهود می باشد، این ویلا بی شک، یکی از لاکچری ترین ویلا در نوشهر محسوب می شود، و دارای امکانات منحصر به فردی همچون؛ سونا، جکوزی، استخر 4 فصل، اتاق خواب های مستر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کف سرامیک، سقف کناف و... می باشد، اگر قصد خرید ویلا لاکچری را در شمال دارید، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

فضای بیرونی این ویلا، نمای کوچکی از یک طبیعت باشد، که با گیاهان و گل و... محوطه سازی شده است، و چشم‌ انداز زیبا و آرامش بخشی را برای شما ایجاد می‌ کند، یکی از امتیازات منحصر به فرد این ویلا، داشتن استخر می باشد، در واقع ویلا استخر دار یک ویلای رویایی محسوب می شود، شما با خرید ویلا استخر دار در شمال به راحتی در تمام فصول می توانید، از استخر شخصی خود استفاده کنید، و سبک زندگی لاکچری را در ویلای استخردار تجربه می کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

لازم به ذکر می باشد، که این ویلا دارای سند مالکیت می باشد، پس شما بدون دردسر و بدون ایجاد مشکل در آینده یک خرید و معامله امن را انجام خواهید داد، اسناد این ویلا به صورت، تک برگ می باشد، در واقع سند تک برگ، تمامی اطلاعات و مشخصات ملک و مالک و... در آن ثبت ثبت شده است، اگر به دنبال خرید ویلا سند دار در شمال هستید، قطعا این ویلای دوبلکس در نوشهر بهترین گزینه برای خرید می باشد.

این ویلای دوبلکس ساحلی، دارای زمینی به مساحت 400 متر مربع و زیر بنای 450 متر مربع می باشد، که با بهترین امکانات آماده فروش می باشد، انشعابات لازم ضروری اعم از؛ آب، برق و گاز این ویلای لاکچری نصب و آماده ی بهره برداری می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا ساحلی روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا در نوشهر برای افرادی که خواهان ویلایی با کیفیت بالا و دارای نمایی لاکچری و با کامل ترین امکانات در منطقه ای برند می باشند، گزینه ی مناسبی می باشد، برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا می توانید از مشاوره رایگان تیم حرفه ای مجموعه ویلا دنیز، بهره بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.

 

  از همراهی شما عزیزان سپاس گذاریم.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه