صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا لاکچری استخردار سنددار در بهدشت نور

خرید ویلا لاکچری استخردار سنددار در بهدشت نور

560

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
12،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20975
زمین
400 متر مربع
بنا
410 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

سوپر ویلای لاکچری استخردار سنددار در بهدشت نور

با سلامی مجدد خدمت همه ی همراهان محترم سایت تخصصی ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در آینده هرچه نزدیک، بهترین ها براتون رقم بخوره.

 در این آگهی، قصد داریم یک دستگاه ویلای تریبلکس سوپر لاکچری سنددار استخردار در منطقه بهدشت نور را به سما معرفی کنیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا نور را دارید، این ویلای لاکچری را از دست ندهید.

 این ویلا همانطور که در عنوان هم خواندید، در شهر نور و در منطقه بهدشت بنا شده است؛ شهرستان نور، یکی از بزرگ ترین، زیبا ترین و مهم ترین شهرهای استان مازندران می باشد که به دلیل داشتن جنگل و دریا در کنار هم، سالانه میزبان مسافران زیادی می باشد؛ به همین دلیل، شهر نور توانسته است در صنعت ویلاسازی پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

 نمای فوق العاده لاکچری این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ ترکیب نمای این ویلای مدرن، از سنگ و شیشه می باشد که جذابیت بسیار زیبایی را به ارمغان آورده است؛ اگر شما هم از علاقمندان خرید ویلا نما مدرن هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نما مدرن دیدن نمایید.

متراژ کل زمین این ویلای لوکس، ۴۰۰ متر و زیربنای آن نی ۴۱۰ متر می باشد؛ احتمالا این سوال برایتان مطرح می شود که چطور در ۴۰۰ متر زمین، یک بنای ۴۱۰ متری می توان ساخت؟! باید بگویم این ویلا به دلیل ساختار ۳ طبقه ای که به آن اصطلاحا تریبلکس می گویند، دارای ۴۱۰ متر زیربنا می باشد.

در این ویلا ۴ اتاق خواب طراحی شده است که تمامی خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است؛ سقف حمام و سرویس بهداشتی آسمان مجازی می باشد.

 سند شش دانگ عرصه و عیان، مجوز ساخت و پروانه پایان کار، از اسناد و مدارک مهم این ویلا می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار، می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 در کنار حیاط کاری فوق العاده حرفه ای و لاکچری، استخر رو باز با تمامی تجهیزات تعبیه شده است؛ در باغچه، انواع گیاهان زینتی بزرگ و کوچک کاشته شده که فضای بسیار آرامش بخشی را رقم زده است.

 تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا به صورت کاملا اختصاصی متصل است؛ همچنین ناگفته نماند که این ویلا کاملا نو ساز بوده و در سال جاری، یعنی ۱۴۰۰ بنا شده است.

 امنیت این ویلا به واسطه شهرکی بودن کاملا تضمین شده است؛ این شهرک، یکی از معروف ترین شهرک های منطقه بوده و دارای نگهبانی دائم و دوربین مداربسته می باشد؛ اگر برای شما هم امنیت ویلا اولویت دارد، خرید ویلا شهرکی برای شما بسیار مناسب می باشد.

 

 با تشکر از همراهی شما دوستان عزیز.

شما بزرگواران برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید از مشاوره کارشناسان توانمند ما استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما که در بالای صفحه قرار دارد مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی بهدشت

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20975
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه