صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا باغ نیم پیلوت جنگلی در آمل

خرید ویلا باغ نیم پیلوت جنگلی در آمل

537

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،200،000،000 تومان
کد ملک 20977
زمین
600 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ نیم پیلوت جنگلی در آمل

به نام خداوند جان و خرد، کزین برتر اندیشه بر نگذرد؛ همراهان عزیز، سلام؛ حال دلتون چطوره؟

در این آگهی، با شما همراه هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ نیم پیلوت سنددار جنگلی را معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید، پیشنهاد می کنم تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا در یک منطقه جنگلی در شهرستان آمل بنا شده است؛ اگر دسترسی به جنگل برای شما مهم است، این ویلا به دلیل داشتن موقعیت عالی، می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.

 ویلا باغ، به ویلایی گفته می شود که حداقل دارای ۳۵۰ متر زمین باشد؛ چون متراژ زمین این نوع ویلا بالاست و در حیاط انواع درختان و گیاهان کاشته می شود، به نوعی باغچه کوچکی ایجاد می شود؛ به همین دلیل، به آن ویلا باغ گفته می شود؛ خرید ویلا باغ برای افرادی که علاقه به باغبانی دارند، بسیار عالی می باشد؛ زیرا این افراد می توانند در باغچه ویلا به باغبانی بپردازند.

 این ویلا باغ دارای ۶۰۰ متر زمین و ۱۴۰ متر زیربنای مفید نیم پیلوت می باشد؛ در این ویلا باغ، ۲ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 یکی از مهم ترین و شاخص ترین ویژگی های این ویلاباغ  نیم پیلوت، سنددار بودن آن می باشد؛ البته آن هم سند شش دانگ عرصه و عیانی که بالاترین و معتبر ترین سند در کشور ما محسوب می شود.

 دکوراسیون داخلی این ویلا بسیار زیبا و دلنشین می باشد؛ پوشش کف ویلا سرامیک می باشد؛ درب وروی ویلا ضد سرقت تعبیه شده تا امنیت ویلا را چندین برابر افزایش دهد.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلای سنددار، در یک شهرک برند هکتاری بنا شده است؛ شهرکی با نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مداربسته؛ لازم به ذکر است که فضای شهرک به واسطه درختان و گیاهان زینتی، بسیار سرسبز و دلباز می باشد؛ همچنین از دیگر نقاط قوت این شهرک، کوچه های آن می باشد که به صورت ۸ متری طراحی شده است؛ اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، پیشنهاد می کنم حتما از سایر ویلاهای سایت ما دیدن نمایید.

 

مشاورین ویلا دنیز از ابتدا تا انتهای خرید ویلا در شمال، با شما عزیزان همراه می باشند؛ شما همراهان محترم برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد اقدام نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس بگیرند.

همچنین می توانید به صورت آنلاین و آنی با مشاورین ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20977
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه