صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا بر جاده با ویوی عالی در نوشهر

خرید ویلا بر جاده با ویوی عالی در نوشهر

784

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
13،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22126
زمین
400 متر مربع
بنا
600 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا بر جاده با ویوی عالی در نوشهر

 

 با سلام خدمت همراهان گرامی سایت ویلا دنیز.

این ویلا لوکس در منطقه ی برند نوشهر در زمینی به متراژ 400 متر مربع، که در سازه دوبلکس در زیربنای 600 متر با 4 اتاق خواب مستر در نوشهر احداث شده است، و تمام استانداردهای مربوط به ساخت ویلا مدرن صورت گرفته است، از جمله، پنجره های قدی، کمد و کابینت مدرن، انشعابات لازم نصب و تراس های بزرگ و دلباز با ویوی بی نظیر به شالیزارهای اطراف و روستا و.... آماده فروش می باشد، با ما همراه باشید، تا با این ویلای ارزنده بیشتر آشنا شوید.

برای دیدن سایر ویلاهای نما مدرن در سایت ویلا دنیز، کلیک کنید.

خرید ویلا شهرکی، به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مدار بسته، از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، از این سوی اکثر خریداران اقدام به خرید ویلایی که امنیت زیادی داشته باشد، می نمایند، همچنین یکی از مهمترین مزایای این ویلا سند دار بودن آن است، این ویلا دارای سند شش دانگ می باشد، یعنی شما با خرید ویلا سنددار هیچ نگرانی بابت اسناد و مدارک نخواهید داشت، در واقع بعد از انجام معامله می توانید برای انتقال سند مالکیت اقدام کنید.

 اگر به دنبال خرید ویلا دوبلکس لوکس و لاکچری در نوشهر زیبا و به طور کل زیباترین منطقه ساحلی_جنگلی هستید، ما به شما بازدید از این ویلای ارزنده را می دهیم،  همانطور که از تصاویر موجود می توانید، مشاهده کنید، طراحی داخلی این ویلا با استفاده از کف سرامیک، کاغذ دیواری، سقف کناف، نور پردازی عالی، کابینت های مدرن و... فضای زیبایی به وجود آورده است.

همه ی افرادی که به مازندران سفر می کنند، جاده چالوس را انتخاب می کنند، جاده چالوس یکی از مسیرهای بینظیر می باشد، که افرادی که از این مسیر می خواهند به شمال سفر کنند، به راحتی می تواند به شهر نوشهر دسترسی داشته باشند، نوشهر به شهرهای اطراف اعم از؛ چالوس، رویان، ایزدشهر، نور و... دسترسی بسیار راحتی دارد، در واقع شما با خرید ویلا در نوشهر به راحتی به تمام مناطق شمال دسترسی خواهید داشت.

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا مدرن

400 متر زمین

 600 متر بنا

4 خواب مستر

حیاط دلباز و دارای انواع درخت و گیاهان زینتی

اسناد و مدارک کامل

نما سنگ مدرن

سقف کناف و نورپردازی و دارای لوستر

کمد و کابینت مدرن و شیرآلات نصب شده

انشعابات لازم؛ آب، برق و گاز نصب

تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل

محوطه بسیار زیبا

 

 

در صورتی که شما نیز، جزو یکی از افرادی هستید، که به منطقه ی توریستی نوشهر علاقمند هستید، خرید ویلا در نوشهر می‌ تواند یک پیشنهاد بی نظیر برای شما عزیزان به حساب آید، ویلا های موجود در نوشهر به دلیل دارا بودن کیفیت ساخت بی نظیر و امکانات فوق العاده و... چشم هر خریدار را به خود جلب نماید، از این رو در صورتی که شما قصد خرید ویلا در شمال  را دارید، نوشهر را در الویت قرار دهید، و نیز می توانید از مشاورین ویلا دنیز به صورت رایگان مشاوره بگیرید، برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه ی دنیز، بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: نوشهر/بنجکول

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22126
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه