صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا تریبلکس سنددار فوق لاکچری در نوشهر

خرید ویلا تریبلکس سنددار فوق لاکچری در نوشهر

272

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
13،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22762
زمین
450 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس سنددار فوق لاکچری در نوشهر

سلام به نگاه گرم و صمیمی شما عزیزان دل؛ امیدوارم حالتون خوب باشه.

 در خدمت شما عزیزان هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای تریبلکس سنددار فوق لاکچری در نوشهر بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 در ابتدا، در مورد یکی از مهم ترین لولویت خریداران ویلا در شمال، یعنی سند ویلا سخن می گوییم؛ این ویلای اکازیون دارای سند تک برگ می باشد که همه ی نگرانی ها و خطرات احتمالی را از بین می برد؛ زیرا سند تک برگ نشان دهنده ی سلامت این ویلا می باشد؛ پس اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، این ویلا گزینه خوبی برای شما است.

 متراژ کل زمین این ویلای تریبلکس، ۴۰۰ متر و زیربنای آن هم ۴۵۰ متر می باشد؛ شاید برای شما عزیزان سوال باشد که در ۴۰۰ متر زمین چطور متراژ بنای ویلا ۴۵۰ متر است؟ باید خاطر نشان کرد که مجموع بنای تریبلکس این ویلا ۴۵۰ متر می باشد.

در این ویلای نوساز، ۵ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که تمامی اتاق خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

انشعابات آب، برق و گاز ویلا به طور کامل نصب می باشد.

 این ویلای تریبلکس، در یک شهرک برند و بسیار بزرگ با نگهبانی شبانه روزی و دوربین مداربسته بنا شده است که نشان دهنده ی امنیت بالای این ویلا می باشد؛ اگر در رفت و آمد به ویلای خود هستید و در نبودتا امنیت ویلا برای شما بسیار مهم است، خرید ویلا شهرکی گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

 در طبقه سوم روف گاردن در نظر گرفته شده است که دارای چشم انداز زیبای جنگل، دریا و کوهستان می باشد.

اگر شما هم دارای توان مالی بالایی هستید یا دارای خانواده پر جمعیت هستید، خرید ویلا تریبلکس بهترین گزینه برای شما است؛ زیرا این نوع ویلا دارای متراژ زیربنای بیشتری نسبت به ویلاهای فلت، نیم پیلوت و دوبلکس هستند.

 و اما بپردازیم به امکانات دیگری که این ویلا را به یک ویلای لاکچری همه چیز تمام تبدیل کرده است؛ استخر و سونای خشکی که در داخل ویلا طراحی شده است تا ساکنین بتوانند در تمامی فصول سال از آن استفاده کنند و نهایت لذت را ببرند؛ همچنین سقف استخر نیز به صورت آسمان مجازی طراحی شده است تا فضای استخر زیباتر به نظر برسد.

برای مشاهده و خرید ویلا استخردار دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 متریال داخلی این ویلا بسیار زیبا و مهیج می باشد؛ به گونه ای که هیچ نقص و ایرادی نمی توان در آن مشاهده کرد؛ کابینت های آشپزخانه تماما نصب می باشد؛ در سقف ویلا از چوب استفاده شده است که دکوراسیون داخلی ویلا را زیباتر و دیدنی تر کرده است؛ همچنین در اتاق نشیمن، شومینه و رقص نور نیز تعبیه شده است.

 

شما همراهان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22762
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه