صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس استخردار فوق لاکچری در محمودآباد

خرید ویلا دوبلکس استخردار فوق لاکچری در محمودآباد

305

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
11،900،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22774
زمین
300 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس استخردار فوق لاکچری در محمودآباد

 سلام و درود خدمت همه همراهان محترم سایت ویلا دنیز؛ امیدوارم تو این روزهای بارونی پاییز، حال دلتون خوب باشه.

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس استخردار فوق لاکچری که در شهر محمودآباد بنا شده است را به شما معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا ساحلی هستید با ما همراه باشید.

این ویلای دوبلکس در شهر ساحلی محمودآباد بنا شده است؛ شهر محمودآباد بین شهرهای ایزدشهر و سرخرود قرار دارد و یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد؛ این شهر به دلیل مجاورت با دریای خزر، به یک شهر توریستی و گردشگری تبدیل شده است؛ مسلما افرادی که به شهرهای توریستی سفر می کنند، نیاز به اسکان دارند؛ همین دلیل باعث شده که شهر محمودآباد در صنعت ویلا سازی پیشرفت بسیاری داشته باشد؛ شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا محمودآباد می‌ توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 متراژ کل زمین ویلا، ۳۰۰ متر و بنای آن هم ۳۰۰ متر می باشد؛ ۳ اتاق خواب در این ویلای لاکچری در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرهنگی می باشند.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ همچنین لازم به ذکر است که این ویلا کاملاً نوساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده و تاکنون کلید نخورده است.

 طراحی ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ ویلاهای دوبلکس دارای دو طبقه هستند که معمولاً هر طبقه مانند یک واحد مجزا محسوب می‌ شود؛ این ویلا به دلیل داشتن امکانات بیشتر و همچنین فضای بیشتری نسبت به سایر ویلاها، دارای قیمت زیادی هستند؛ به همین دلیل همه افراد قادر به خرید ویلا دوبلکس نمی باشند.

این ویلای مدرن دارای سند شش دانگ عرصه و اعیان می باشد؛ همچنین علاوه بر سند شش دانگ، دارای مجوز ساخت و پروانه پایان کار نیز می باشد که خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن، آسوده می سازد؛ اگر برای شما هم خرید ویلا سنددار مهم است، می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای سنددار سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 در این ویلای فوق لاکچری، استخر چهار فصل و جکوزی در نظر گرفته شده است؛ این استخر دارای تمامی تجهیزات می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا استخردار بیشتر کلیک کنید.

طراحی داخلی و دکوراسیون ویلا بسیار زیبا و شکیل می باشد؛ آشپزخانه آن مجهز به کابینت های ممبران، هود و گاز رومیزی است.

حیاط کاری این ویلا بسیار بی نقص و دارای گل ها و گیاهان رنگارنگ می باشد.

دسترسی ویلا به مراکز رفاهی و تفریحی و همچنین دریا بسیار ساده می باشد.

این ویلای هوشمند دارای دوربین مداربسته و دزدگیر می باشد که امنیت آن را تضمین خواهد کرد؛ همچنین شما می‌توانید به وسیله برنامه گوشی های هوشمند ویلای خودتان را مدیریت کنید.

 

شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان می توانید فرم درخواست مشاوره که در سمت راست به هر آگهی به صورت اختصاصی در نظر گرفته شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناس ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22774
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه