صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شهرکی در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شهرکی در نوشهر

369

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
31،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22775
زمین
500 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شهرکی در نوشهر

سلام و عرض ادب خدمت همه شما همراهان محترم ویلا دنیز؛ امیدوارم که حالتون خوب باشه؛ امیدوارم که حالتون همراه با یک آرامش بی انتها و غیر قابل توصیف باشه؛ خیلی خوشحالیم که باز هم در خدمت شما عزیزان هستیم.

امروز در این آگهی می خواهیم یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن شهرکی در نوشهر را به شما مهربانان معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا شهرکی هستید این آگهی را از دست ندهید.

 این ویلا که به صورت دوبلکس بنا شده است، دارای نمای مدرن بسیار زیبا و جذاب می باشد؛ ترکیب رنگی سیاه و سفید، از همان ابتدا بسیار زیبا و چشم نواز بوده است؛ اگر شما هم علاقمند به خرید ویلا نما مدرن هستید، این ویلای جنگلی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد.

شهر نوشهر یکی از شهر های زیبا و خوش آب و هوا و توریستی استان مازندران می باشد که به دلیل داشتن جنگل های زیبا و همچنین سواحل بکر، همواره مقصد بسیاری از مسافران که از سراسر کشور بوده است که به این شهر سفر می کنند؛ آن دسته از افرادی که به دنبال خرید ویلا نوشهر هستند، می توانند با کلیک کردن روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهایی که در این شهر زیبا بنا شده است دیدن نمایند.

 متراژ کل زمین این ویلای لاکچری ۵۰۰ متر است؛ همچنین این ویلا ۳۵۰ متر زیربنا دارد که در آن ۴ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی اتاق خواب ها استاندارد و دارای نورگیر بسیار عالی می باشند.

اسناد و مدارک ویلا کامل می باشد؛ این ویلای نوساز، دارای سند تک برگ، مجوز ساخت و پروانه پایان کار است که پس از خرید آن، تمامی اسناد به شما منتقل خواهد شد؛ شما برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر، می توانید کلیک کنید.

همانطور که در عنوان این آگهی مشخص شده است، این ویلای مدرن در یک شهرک برند و بزرگ که دسترسی آسانی به جاده اصلی دریا و جنگل دارد بنا شده است؛ همچنین این شهرک دارای نگهبانی تمام وقت نیز می باشد که تمامی ورود و خروج ها را کنترل می کند؛ پس شما با خرید این ویلا خیالتان از بابت امنیت و همچنین دسترسی به نقاط گردشگری و تفریحی آسوده خواهد بود.

چشم انداز زیبای این ویلا به سمت جنگل و دریا می باشد که حس آرامش را به ساکنین آن منتقل می کند.

 حیاط و فضای سبز این ویلا بسیار زیبا می باشد؛ دور تا دور ویلا کاج های زیبا کاشته شده و استخر نیز در حیاط آن در نظر گرفته شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا استخردار کلیک کنید.

دکوراسیون داخلی این ویلا بسیار زیبا می باشد و به لطف شیشه های زیادی که در نما به کار گرفته شده است، نورگیر آن نیز بسیار عالی است.

پوشش کف ویلا از سرامیک و سقف آن نیز کناف کاری شده است؛ آشپزخانه ویلا دارای کابینت های مرغوب، هود و گاز رومیزی می باشد.

 

شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان و مشاورین مجرب ما در ارتباط باشید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22775
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه