صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس با سندتک برگ در چمستان

فروش ویلا دوبلکس با سندتک برگ در چمستان

42

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26276
زمین
260 متر مربع
بنا
190 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1403
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 فروش ویلا دوبلکس با سندتک برگ در چمستان

 

 خرید و فروش زمین و ویلا در شمال یکی دیگر از بخش هایی است که در چند سال اخیر، بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته و افراد زیادی اقدام به سرمایه گذاری در این حوزه کرده اند، علت این امر را می توان رونق بازار خرید و فروش ملک در شمال دانست، علاوه بر آنکه خرید ویلا در شمال، می تواند سرمایه گذاری هوشمند تلقی شود، داشتن ویلا در شمال می تواند زندگی و سکونت در یک منطقه زیبا در یک طبیعت وصف نشدنی را به ارمغان آورد، بنابراین اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، با ما تا انتهای این آگهی همراه باشید...

 

ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه برند چمستان

فول امکانات دارای سونا خشک

اسناد و مدارک کامل همراه با سند تک برگ

انشعابات اختصاصی آب و برق و گاز نصب

فروش به صورت نقد و اقساط

محوطه سازی عالی

۲۶۰ متر زمین

۱۹۰ متر بنا

سه خواب

 

مشخصات ذکر شده، جزئی از امکانات این ویلای دوبلکس در منطقه ی جنگلی می باشد، همانطور که گفته شد، این ویلا در شهر چمستان سرسبز قرار گرفته است، و چمستان در استان سرسبز و همیشه جذاب مازندران قرار دارد که در هر سال، گردشگران زیادی را به خود می‌ بیند، در واقع شما با خرید ویلا در چمستان به راحتی می توانید، به شهرهای اطراف اعم از؛ نور، محمودآباد، آمل، نوشهر و... و به مناطق گردشگری و تفریحی بسیاری اعم از؛ آبشار آب پری، جنگل نور، جنگل کشپل، دریاچه الیمالات و.... دسترسی داشته باشید، این ویلای دوبلکس به دلیل لوکیشن عالی، به موارد ذکر شده دسترسی بسیار سریع و راحتی دارد، که شما می توانید از آن بهره ببرید.

 

لازم به ذکر می باشد، اسناد و مدارک این ویلای ارزنده کامل و آماده ی انتقال مالکیت می باشد،  شما با خرید ویلا سند دار در شمال می توانید، از لحاظ ساخت قانونی و... آسوده خاطر باشید، سند این ویلای دوبلکس به صورت تک برگ می باشد، ویلاهای شمال اغلب دارای اسناد و مدارک کامل می باشند، و این نشان دهنده ی ساخت قانونی این ویلاها می باشد، از دیگر ویژگی این ویلای جنگلی می توان به شرایط فروش آن اشاره نمود، شرایط فروش این ویلای جنگلی به صورت نقد و اقساط می باشد، در واقع شما می توانید با توافق با فروشنده مبلغی را نقد و مابقی را طی اقساط چند ماهه پرداخت نمایید، در واقع خرید اقساطی امکان خرید ویلا نوساز را برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه کامل به صورت نقدی را ندارند، فراهم می‌ کند، اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را در شمال دارید، پیشنهاد مشاورین ویلا دنیز به شما سروران گرامی، بازدید از این ویلای خارق العاده می باشد.

 

این ویلا جنگلی برای متقاضیانی که به دنبال ویلایی دوبلکس و در عین حال ارزان می باشند، و دوست دارند در منطقه ایی زندگی کنند که دید عالی به طبیعت شمال داشته باشند، پیشنهاد می شود، برای دریافت اطلاعات بیشتر از ویلا از جمله شرایط فروش آن می توانید به مشاوران مجموعه ویلا دنیز، از طریق بخش تماس با ما یا دکمه سبز در سمت راست پایین صفحه مراجعه نمائید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 26276
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه