محمودآباد کجاست؟

استان مازندران با داشتن شهرستان های گوناگون در ناحیه ی دریای خزر بیشترین خط ساحلی را با دریا دارد. یکی از شهرهای مهم استان مازندران که دارای شرایط آب و هوایی مناسب می باشد، شهرستان محمودآباد است.

محمودآباد یک شهرستان ساحلی است که از شمال به دریای خزر، از شرق به شهرستان فریدونکنار، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به شهرستان آمل همسایه است. اقتصاد این شهرستان بر پایه کشاورزی، گردشگری و صیادی است. زبان مردم این شهرستان فارسی و گویش مازندرانی است. همچنین جمعیت شهرستان محمودآباد حدود 38 هزار نفر می باشد و به همین دلیل تا حدودی در حیطه ی شهرهای خلوت قرار می گیرد. آب و هوای این شهرستان تحت تاثیر آب و هوای مناطق شمالی کشور است و شهری دارای آب و هوای معتدل و مرطوب می باشد.

بدلیل موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد این شهرستان، هر دو طبیعت جنگلی و طبیعت ساحلی را دارا می باشد. که باعث شده، تعدادی قابل توجهی از ویلاهای شمالی کشور در این منطقه ساخته شوند. به همین دلیل هر ساله انواع ویلاها در این منطقه ساخته می شوند و به همین دلیل خرید ویلا ساحلی و همچنین فروش ویلا ساحلی ارزان در این منطقه انجام می گیرد.

 

شهر محمودآباد

 

 

فاصله تهران با محمودآباد:

فاصله محمودآباد با تهران حدودا 220 کیلومتر می باشد، که نیاز به صرف زمانی 4 ساعته دارد.

 

راه های قابل دسترسی به محمودآباد از  دو طریق است:

1) مسیر جاده هراز:  که کوتاهترین مسیر می باشد، این مسیر به طول 215 کیلومتر در زمان 3 ساعت و 40 دقیقه می باشد.

برای دیدن این مسیر  برروی نقشه، کلیک کنید.

 

2) مسیر جاده چالوس: این مسیر نسبت به مسیر قبلی طولانی تر می باشد. و بعضی از افراد باتوجه به شرایط و موقعیت مکانی خود این مسیر را انتخاب می کنند. طول این مسیر 236 کیلومتر و در 4 ساعت و 15 دقیقه می باشد.

برای دیدن این مسیر برروی نقشه، کلیک کنید.

جاده چالوس و هراز

 

 

خرید ویلا ساحلی و ویلا جنگلی در شهرستان محمودآباد و حومه آن:

با توجه به موقعیت جغرافیایی و منطقه‌ای که شهر محمودآباد دارد، پتانسیل خاصی در سرمایه گذای با خرید ویلا یا زمین در محمودآباد دیده می‌شود.

آب‌ و هوای مطبوع، شرایط اقلیمی خاص، نزدیکی به دریا، طبیعت بکر و جاذبه های دیدنی که مجموع این عوامل باعث شده، دولت و مردم (به‌ویژه آنهایی که علاقه به گردشگری و طبیعت‌ گردی دارند)، سفر و خرید ویلا در این منطقه ترغیب شوند. به طوری که سالانه بر جمعیت این شهر زیبا اضافه می شود. از جاذبه های دیدنی این شهر می توان به پارک‌های ساحلی شهر محمود آباد، از جمله پارک لاله، پارک ملت و پارک طاهباز  و پارک جنگلی اشاره کرد.

 

جنگل محمودآباد دارای، انبوهی از رویش گیاهانی همچون ممرز ، بلوط ، انجیل ، توسکا ، گردو ، ملج یا اوجا (نارون) ، راش ، ولیک ، لرگ و… است. از جمله جنگلهای معروف محمود آباد میتوان جنگلهای ؛ آزادمون ، جنگل کلوده ، جنگل بونده ( بین روستای بونده و شرفتی) ، جنگل تشبندان را نام برد.

 ویلا در محمودآباد

 

 

شهرستان محمودآباد به دلیل اینکه در شمال آن ساحل و در جنوب آن جنگل های تشبندان و.. وجود دارد، هر دو نوع ویلا ساحلی و ویلا جنگلی در آن وجود دارد. ویلاهای ساحلی که معمولا یا چسبیده به ساحل یا در شهر قرار دارد، دسترسی بهتر و آسان تری دارد و همچنین به تمامی امکانات رفاهی، تفریحی و.. در آنجا با فاصله کم وجود دارد. اما نسبت به ویلا جنگلی در محمودآباد، قیمت آن بیشتر است.

 

اما خوشبختانه به دلیل وجود اراضی زیاد در این منطقه، ویلاهای با بناهای مختلف و متراژهای بسیار متفاوت ساخته شده اند، که هر کسی با هر بودجه ای و امکاناتی که می خواهد، می تواند دست به خرید بزند. حتی اگر بخواهید یک ویلا جنگلی بخرید اما در عین حال به ساحل نزدیک باشید، خرید ویلا در محمودآباد می تواند گزینه بسیار خوبی برایتان باشد، زیرا حتی دورترین روستاهای جنگلی محمودآباد، با ساحل فاصله نیم ساعته دارند.

 

اسامی مناطق و روستاهای خرید ویلا در محمودآباد:

 

آهی‌ محله، ابوالحسن‌ آباد، احمدآباد کلیج سفلی، احمدآباد کلیج علیا، ارم، ارمک‌ محله، آزادمون، اسداله‌ آباد، اسکنده، اسلام‌ آباد، اسلام‌ محله، افراتخت ، افراسرا، اورطه‌ دشت، اهلم، آهنگرکلا ، بائوده سفلی، بائوده علیا، برجنده، بولیده، بونده، بیشه‌کلا، تازه‌آباد، تجن‌کنار، ترسیاب، تشبندان، تلارم، جوراکلا، جونی‌کلا، چاک‌سر، چهارافرا، حاجی‌کلا، حسن‌آباد، خشت‌سر، خطاهی، خوردون‌کلا، درویش‌آباد، دریاسر، رودپشت، زرداب، زنگی‌کلا، سنگ‌کتی، سیاه‌رودسر، سیاه‌کلا، سیرجارون، شومیا، عبدالله‌آباد، عزت‌آباد، عشق‌آباد، علمده، علویکلامیر، علی‌آباد، فرام‌ده، قصاب‌کتی، کرچک‌، کلمرز علیا، کلوده، کلوسا، کنس‌مرز، گالش‌پل، گل‌محله، گلیرد، معلم‌کلا، ملاکلا، میان‌کلمرز، میرده، میرعلمده، ناصرآباد، وازیک، یوسف‌آباد

 ویلا در روستای محمودآباد


 

شما برای گرفتن هر گونه مشاوره خرید ویلا در محمودآباد اعم از ویلا ساحلی، ویلا جنگلی، ویلا سنددار و... می توانید به مشاوران حرفه ای و متخصص املاک دنیز مراجعه نمایید. مشاوران نگین نور  با داشتن فایل های متنوعی از ویلا دوبلکس، ویلا نیم پیلوت، ویلا فلت، ویلا اقساطی و... در منطقه محمودآباد، آماده خدمت رسانی به شما همراهان و سروران گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه نمایید. یا برروی دکمه مشاوره رایگان کلیک نمائید، تا سریعا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

 


 

مقالات پیشنهادی املاک دنیز:

نقاط مثبت خرید ویلا شمال با حیاط

خرید ویلا شمال به سبک جنگلی‌

تفاوت بین خرید ویلا جنگلی با خرید ویلا ساحلی در شمال

خرید ویلا شمال با توجه به دکوراسیون داخلی آن

چگونگی ساخت ویلا در مناطق ییلاقی شمال کشور ‌

چگونگی استعلام سند و کد رهگیری از خرید ویلا در شمال

برآورد هزینه‌‍‌های ساخت استخر در ویلا شمال

سرخرود کجاست و خرید ویلا در سرخرود

انواع سند معاملات ملکی در شمال

روند ساخت ویلا در منطقه ییلاقی شمال

بررسی انواع زمین در شمال و نوع کاربرد آنها

تفاوت بین بالکن، ایوان، تراس، بهار خواب، شاه نشین

بررسی قیمت ویلاهای چند سال ساخت و خرید ویلا چند سال ساخت

عدم فروش زمین با بافت غیر مجاز_ عدم فروش زمین با متریال غیر مجاز