صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا باغ در شهرک هکتاری و اصیل

فروش ویلا باغ در شهرک هکتاری و اصیل

55

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
7،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26319
زمین
700 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ در شهرک هکتاری و اصیل در چمستان

      

امروزه ویلاهای زیادی در نقاط مختلف کشور خرید و فروش می‌ شوند که خرید ویلا در استان های شمال کشور از جمله گیلان و مازندران رواج بیشتری دارد، در واقع می توان اینگونه بیان کرد، افرادی که به دنبال خرید ویلایی می باشند، خرید ویلا در شمال در الویت قرار می دهند، و یکی از ویلاهایی که برای خرید مورد استقبال قرار می‌ گیرد ویلا باغ است، ویلایی که امروز قصد معرفی آن را به شما سروران گرامی داریم، دارای زمینی به مساحت 700 متر می باشد که جزو یکی از ویلا باغ های زیبای شمال در منطقه ی سرسبز چمستان می باشد.

چرا در چمستان ویلا بخریم؟

برای افرادی که قصد خرید ویلای ارزان در شمال کشور را دارند، چمستان یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران محسوب می شود و فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

چمستان از نظر موقعیت مکانی یکی از بخشه ای شهرستان نور و از توابع استان مازندران است که با تهران 180 کیلومتر فاصله دارد، از این سوی چمستان دسترسی راحتی به شهرهای اطراف اعم از؛ آمل، نور و نوشهر و محمودآباد و.... دارد، به طور کلی هزینه زندگی در چمستان نسبت به سایر شهرهای بزرگ استان مازندران مانند نوشهر و چالوس و... کمتر است و امکان ساخت ویلای ارزان با قیمت مناسب را در اختیار سازندگان قرار می دهد، از این سوی قیمت قیمت ویلا در چمستان بسیار مناسب و ارزان می باشد، از این رو چمستان مکان مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود و پتانسیل بالایی برای رشد و سودآوری دارد.

 

خرید ویلا کردان کرج یا خرید ویلا در چمستان نور

 

اگر به دنبال خرید ویلا ارزان در شمال هستید، قطعا این ویلای فلت جنگلی بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، زیرا این ویلای جنگلی با امکانات و تجهیزات کامل و متراژ کم جزو ویلای نقلی در چمستان می باشد، خرید ویلا فلت با متراژ کم برای آن دسته عزیزانی که به دنبال خرید ویلا نقلی و با قیمت مناسب به صورت ویلا باغ هستند، گزینه مناسبی برای خرید ویلا در چمستان محسوب می شود، همچنین این ویلا باغ با داشتن چنین امکانات و لوکیشن عالی، دارای قیمت مناسبی می باشد، و علاوه بر آن دارای شرایط پرداخت فوق العاده بینظیر می باشد، شما می توانید مبلغ ویلا را نصف به صورت نقد و مابقی اقساط بدون بهره پرداخت نمایید، و حتی معاوضه با خودرو نیز برای پرداخت مبلغ ارائه گردیده است، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک نمایید.

ویلاهای جنگلی در چمستان به دلیل موقعیت مکانی خود در دل جنگل، از شلوغی و ترافیک شهر دور بوده و فضایی آرام و خلوت را برای ساکنین خود فراهم می‌ کنند، از این سوی از طرفداران خاصی برخوردار می باشد، این ویلا باغ ارزنده در چمستان می تواند بهترین انتخاب برای خرید ویلا در چمستان باشد، اگر قصد دارید، از این ویلا و دیگر ویلاهای موجود در سایت ویلا دنیز اطلاعات کامل بدست آورید، با مشاورین مجرب دنیز ارتباط برقرار کنید، برای تماس با دنیز ویلا، کلیک کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه