خرید ویلا در کردان کرج یا خرید ویلا در چمستان نور؟

 

سوالی که در ابتدای متن پرسیده شده است، امروزه یکی از سوالات پرتکرار محسوب می شود، در واقع با توجه به اینکه امروزه سرمایه گذاری در شمال، و یا بطور کلی سرمایه گذاری در بخش های مختلف اعم از؛ سکه، ارز دیجیتال، خودرو، ویلا، زمین، بورس و... بسیار رایج شده است، بنابراین همه سعی برآن دارند برای آینده خود، یک منبع در آمد عالی با دریافت سود از سرمایه گذاری که نموده است، داشته باشند، بنابراین به دنبال بهترین منبع برای سرمایه گذاری می باشند، ما در این مقاله سعی داریم، راجب خرید ویلا در یکی از منطقه های معروف و برند کلان شهر، بنام کردان کرج و خرید ویلا در چمستان نور، به طور مفصل صحبت کنیم، پس برای کسب اطلاعات بیشتر، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید...

 

خرید ویلا کردان کرج یا خرید ویلا در چمستان نور

 

خرید ویلا در کردان کرج

خب بهتر است بدانید که از بین نقاط مختلف ایران که دارای مناطق ویلایی هستند، کردان کرج یکی از مناطقی است که خرید ویلا و سرمایه گذاری در آن، جایگاه خاصی پیدا نموده است، در واقع ویلاها در این منطقه رشد صعودی دارد و در همه حال روند افزایشی دارد، اما قبل از اینکه اقدام به خرید ویلا در کردان کرج نمایید، باید شناخت کافی از این منطقه داشته باشید، پس باید بدانید که؛ طبق مستندات موجود، روستای کردان قدمتی هزار ساله دارد و پیدایش آن به پیش از قرن ششم هجری قمری می‌ رسد، در آن زمان، کردان مرکز سیاسی و نظامی کرج بوده است، همچنین روستای کردان منطقه‌ ای سرسبز و خوش آب و هوا نزدیک تهران و از توابع شهرستان ساوجبلاغ می باشد، در واقع کردان در 25 کیلومتری کرج و 65 کیلومتری شمال غرب تهران قرار دارد و با مناطق نزدیک دیگر از جمله؛ هشتگرد 15 کیلومتر و با کوهسار 5 کیلومتر فاصله دارد و نیز این روستا راه رسیدن به روستاهای سرسبز و زیبای دیگری مثل؛ آغشت، برغان، ورده، باغبانکلا، بانوصحرا و... می باشد.

روستای کردان به سبب موقعیت خاص جغرافیایی، و داشتن جاذبه های طبیعی، تاریخی، گردشگری، مذهبی، مجاورت با اتوبان تهران-قزوین، نزدیک بودن به کلان شهر تهران و... مقصد گردشگران و مسافران بسیاری می باشد، اگر بخواهید بدانید مسیر دسترسی به کردان از تهران چگونه می باشد، باید گفت؛ شما از تهران یا هر کجای دیگر ایران هستید، باید خود را به کرج رسانده و از آنجا مسیر آزاد راه را به‌ سمت قزوین را در پیش بگیرید، و با طی کمتر از بیست کیلومتر به تابلو خروجی روستای کردان بر می‌ خورید، که باید از خروجی وارد جاده‌ ی روستای کردان شده و با طی تنها چند کیلومتر، به روستایی ییلاقی کردان خواهید رسید، کردان علاوه بر جاذبه های طبیعی، جاذبه و میراث تاریخی را هم در دل خود جای داده است، که می توان به؛ برج مقبره کردان، پلی قدیمی بانو صحرا کردان، دهکده‌ تفریحی مجهز به امکانات شنا، والیبال، فوتبال، بسکتبال، سوارکاری، پرواز با پاراگلایدر و... اشاره نمود.

 

خرید ویلا کردان کرج یا خرید ویلا در چمستان نور

در متن فوق اشاره کوتاهی به روستای کردان کرج کردیم، اما چرا خرید ویلا در کردان کرج بسیار پرطرفدار و پر متقاضی می باشد؟

از زمانی که منطقه کردان به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل شده است، تعداد ویلاها و اقامتگاه‌ ها در کردان نیز افزایش پیدا کرده‌ اند، از این سوی ویلا و سوئیت و اقامتگاه های بسیاری در سازه ها و متریال متفاوت در این منطقه طراحی و ساخته شده است، بدین ترتیب باید گفت؛ خرید ویلا در کردان، به عنوان یک منطقه آرام و دنج در شمال تهران، برای بسیاری از مردم جذاب است، زمانی که شما در کردان ویلایی خریداری کنید، با یک سری مزایا و معایبی روبرو می شوید، که مزایا و معایب خرید ویلا در کردان به صورت زیر می باشد؛

 

  • آب و هوای فوق العاده عالی کردان

کردان، به دلیل وجود فضای سبز و طبیعت بکر، یکی از مناطق آرام و دل‌ نشین شمال تهران است، همچنین کردان به دلیل داشتن درختان کهن سال، آب فراوان و رودخانه ای که دارد بسیار سرسبز است و آب و هوای فوق العاده ای دارد.

 

  •  دسترسی به تفریحات ورزشی

 مالکان ویلا در کردان می‌ توانند به آسانی از امکانات ورزشی منطقه استفاده کنند، در واقع امکاناتی مانند؛ پیست اسکی، زمین فوتبال، تنیس و... در دسترس می باشد.

 

  • نزدیک بودن به تهران و کرج

کردان در شمال تهران قرار دارد و دسترسی به آن بسیار آسان است، لازم به ذکر می باشد که برای رسیدن به این منطقه نیاز نیست ساعت ها در ترافیک بمانید و هر زمانی که تصمیم بگیرید، می توانید به راحتی، به کردان برسید، شما می توانید از کرج حدودا ۴۰ دقیقه و از تهران کمتر از یک ساعت و نیم به کردان می رسید.

 

  • ارزش سرمایه‌ گذاری عالی

همه ی ما میدانیم مکانی که تقاضای بالایی برای خرید ویلا دارد بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است، خرید ویلا در کردان، با توجه به محل جغرافیایی و قیمت مناسب ملک، ارزش سرمایه‌ گذاری بسیار خوبی دارد، و از همه مهم تر، با گذشت زمان، ارزش ملک افزایش می‌ یابد.

 

 

  • اسناد و مدارک رسمی کامل

بیشتر باغ ها و ویلاهای کردان دارای سند و مدارک رسمی می باشند، بنابراین از لحاظ مالکیت و قانونی بودن ویلاها می توانید، آسوده خاطر باشد، و اکثر ویلا ها در بافت اصلی و در بهترین موقعیت قرار دارند، از این سوی ارزش بالایی دارند.

 خرید ویلا کردان کرج یا خرید ویلا در چمستان نور

محله های مناسب برای خرید ویلا در کردان کرج

  1. چندار کردان
  2. شهرک الهیه
  3. طاووسه
  4. شهرک حمیدیه
  5. شهرک اقدسیه
  6. شهرک افشاریه
  7. شهرک سهیلیه
  8. کوهسار
  9. بانو صحرا

 

خرید ویلا در چمستان نور

چمستان از نظر موقعیت مکانی یکی از بخشهای شهرستان نور و از توابع استان مازندران است که با تهران 180 کیلومتر فاصله دارد، سرمایه گذاری در چمستان، به عنوان اولین خواسته افرادی که قصد سرمایه گذاری در شمال ایران را دارند، هر شخص با در نظر داشتن شرایط خود به دنبال این سرمایه گذاری می باشد، خرید ویلا در چمستان و یا خرید ویلا در نور، یکی از بهترین گزینه در جهت خرید و سکونت در یک منطقه عالی و سرمایه گذاری و... می باشد، در واقع می توان گفت؛ خرید ویلا در چمستان را هم به دید نوعی سرمایه گذاری و هم به دید صاحب ویلا شدن و بهره مندی از داشتن ویلایی رویایی در شمال ایران می توان نگاه کرد، برای افرادی که قصد خرید ویلای ارزان در شمال کشور را دارند، چمستان یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران محسوب می شود، زیرا چمستان جزو منطقه ی ارزان قیمت در شمال محسوب می شود، ارزان بودن ویلا دلیل بر بی کیفیت بودن ویلا و یا داشتن مشکل نمی باشد، بلکه به تعداد زیاد ویلا فروشی در منطقه ی چمستان و روستاهای آن بستگی دارد، قیمت ویلا در چمستان بستگی به؛ شهرکی بودن و مستقل بودن، نوع سازه، امکانات و متریال بکار رفته در ساخت و... بستگی دارد.

 

ویژگی و مزایای سرمایه گذاری در چمستان

شهرستان چمستان به دلیل رشد و توسعه از پتانسیل سرمایه گذاری بالایی برخوردار است، و دارای یک سری ویژگی خاصی می باشد که بدین صورت می باشد؛

 

  • هزینه زندگی در چمستان پایین است.
  • چمستان از دریا دور ولی به جنگل نزدیک است.
  • وضعیت راه های چمستان و روستاهای اطراف این شهرستان عالی و بدون مشکل می باشد.
  • امکان ساخت ویلاهای ارزان قیمت در چمستان امکان پذیر است.
  • یکی از دلایل ارزان بودن قیمت ویلا و زمین در این شهر بافت بومی و روستایی است.

 

خرید ویلا کردان کرج یا خرید ویلا در چمستان نور

 


 


در کلام آخر باید گفت؛ برای خرید ویلا در کردان کرج و یا خرید ویلا در چمستان نور و... نیاز است به بررسی بازار ملک در این مناطق و بررسی قیمت‌ ها، امکانات و متریال ساخت آن، اسناد و مدارک رسمی و.... بپردازید، از همه مهم تر باید مطمئن شوید که ملکی که می‌ خواهید خریداری کنید، از نظر مستندات و مالکیت قانونی وضعیت مطلوبی داشته باشد، از این سوی بهتر است با مشاورین معتبر و کارشناسان حوزه ملکی ارتباط و مشورت بگیرید، بنابراین مشاورین مجرب ویلا دنیز با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین بهترین مشاوره را به شما می دهند، برای اینکه بتوانید با مشاورین مجرب دنیز تماس برقرار کنید، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید...