صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / خرید زمین جنگلی در شمال

خرید زمین جنگلی در شمال

706

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
1،400،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17980
زمین
400 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین جنگلی در شمال 

 

با سلام خدمت شما همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

 اگر به دنبال خرید زمین ارزان قیمت با امنیت بالا برای سرمایه گذاری هستید، شهرهای نور، چمستان، آمل و روستاهای این حومه، بهترین گزینه برای

خرید زمین در شمال محسوب می شوند، و هر یک از این شهرها به دلیلی موقعیت جغرافیایی عالی، دسترسی سریع و راحت به انواع طبیعت های شگفت انگیز و تفریحی و گردشگری و... مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است.

قبل از  خرید زمین در چمستان  باید از طریق شهرداری و سازمان های مربوطه، نوع کاربری زمین در شمال استعلام بگیرید، و زمانی هدف شما برای خرید زمین جنگلی در شمال ساخت و ساز ویلا می باشد، باید به درون بافت و خارج از بافت زمین توجه کنید، و همچنین باید زمینی با کاربری مسکونی خریداری کنید، زیرا زمین های مسکونی همانطور که از نامش پیداست برای سکونت مناسب می باشد، و در این صورت زمانی که زمین با کاربری مسکونی خریداری نمائید، میتوانید جواز ساخت را دریافت نمائید و اقدام به ساخت و ساز در ملک مورد نظر خود نمائید. 

شهرهای شمال مثل آمل، نور، رویان و چمستان به علت امتیازات مثبت و موقعیت های عالی، ساخت و ساز ویلا در این شهرها رونق و درحال پیشرفت می باشند، و ارزش ملک در این مناطق  روزانه در حال افزایش می باشد، از این سوی خرید زمین به قیمت در شمال کشور، یکی از مناسب ترین گزینه ها جهت سرمایه گذاری محسوب می شود، و بی شک زمین در داخل بافت بهترین گزینه برای انتخاب و حتی سرمایه گذاری می باشد.

 این زمین در چمستان که دارای 400 متر مربع مساحت کل آن می باشد، دارای امتیازاتی همچون سند تک برگ، دیوار کشی، چاه قنات و... می باشد، و نیز در منطقه کوهستانی و زیبای لاویج قرار دارد، این ملک رو به ویو همیشگی و ابدی لاویج رو به کوهستان و جنگل های زیبای شمال می باشد.

قنات یکی از عمده‌ ترین منبع برای تامین آب محسوب می شود، که در زیر زمین حفر شده است و تا در آن آب برای رسیدن به سطح زمین جریان یابد، این ملک دارای قنات و یا چاه آب می باشد.

عموم افراد اغلب به دنبال خرید زمین سند دار هستند، زیرا با خرید ملک با اسناد رسمی یک معامله با اطمینان کامل به وجود خواهد آمد، و زمانی که ملک دارای اسناد رسمی باشد، در این صورت خرید و فروش، اقدام به ساخت و ساز و سرمایه گذاری با خرید زمین بدون مشکل خواهد بود.

ویلا در شمال در سازه های مختلفی طراحی و احداث شده اند، برای مشاهده و  خرید ویلا در چمستان  و خرید ویلا سند دار و

و... کافیست به سایت ویلا دنیز  مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، تا مشاوران مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به درخواست شما عزیزان رسیدگی نمایند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17980
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه