صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / خرید زمین ساحلی در نوشهر

خرید زمین ساحلی در نوشهر

570

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
7،380،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17981
زمین
820 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین ساحلی در نوشهر 

 

لازم به توضیح است این زمین ساحلی در خوش آب و هوا ترین منطقه شمال به مساحت 820 متر مربع با چشم انداز جنگل و دریای خزر در نوشهر واقع شده است.

شهر نوشهر هم مانند دیگر شهرهای ساحلی در شمال دارای تنوع برای فروش زمین ساحلی و زمین جنگلی می باشد، و این زمین در شهرکی برند در منطقه نوشهر واقع شده است، شهرک دارای مشاعات لازم و ضروری می باشد، یعنی این ملک دارای انشعابات لازم همچون آب و برق و گاز می باشد، اگر شما در فکر

خرید زمین در شمال هستید باید بدانید که این زمین ساحلی در نوشهر دارای یک منظره فوق العاده و امنیت بالا بوده و تا حد امکان به دریا نزدیک بوده و همچنین دارای قیمت مناسب و منصفانه نیز می باشد.

در ضمن خرید زمین جنگلی در شمال خواسته ی عموم مردم بوده که گروه مشاورین ویلا دنیز به شما عزیزان بازدید از این ملک را پیشنهاد می دهند.

خرید این زمین ساحلی در نوشهر یک انتخاب بسیار مناسب برای خریداران واقعی زمین در شمال می باشد، زیرا در میان شهرهای شمالی، شهر چمستان، نور و نوشهر به دلیل داشتن موقعیت عالی در اولویت از لحاظ خرید و فروش زمین هستند، خرید زمین به قیمت یک گزینه مناسب کسانی که دنبال ساخت و ساز ویلا در شمال هستند، می باشد و اگر شما عزیزان به فکر رفاه و لذت بیشتری از زندگی خود باشید، خرید زمین در نوشهر   و در دل جنگل و یا نزدیک ساحل می تواند بهترین حس دنیا را به شما ارمغان دهد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید درباره ما را کلیک کنید.

یکی از دلایلی که افراد طرفدار شهرهای شمال هستند به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا و نیز طبیعت بکر و سرسبز، با محیط آرام و بی دغدغه و وجود جاذبه های طبیعی و تفریحی در شمال می باشد، که باعث شده روز به روز افراد زیادی برای خرید زمین به شمال اقدام نمایند، و از این سوی خرید زمین ملک یک سرمایه گذاری هوشمند محسوب می شود و شما عزیزان با خرید زمین ارزان با گذر زمان می توانید سود بسیاری بدست آورید و کسب در آمد داشته باشید.

خرید زمین سند دار یکی از مواردی می باشد که دارای متقاضی بیشتری می باشد و افراد به دنبال خرید زمین با اسناد و مدارکی مانند؛ سند شش دانگ و تک برگ و در بافت مسکونی و دارای مجوز ساخت و.. می باشند، زیرا با خرید چنین زمینی برای خرید و فروش و ساخت و ساز دیگر دچار مشکل نخواهند شد.

قیمت پیشنهادی برای فروش این زمین، توسط فروشنده با توجه به توضیحات فوق در شهر ساحلی نوشهر و نزدیک به جاده و دریا، با دسترسی آسان به امکانات شهری با امنیت بالا برای خریداران واقعی تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است، که شما عزیزان می توانید اقدام به خرید زمین اقساطی با شرایط پرداخت به صورت نصف مبلغ نقد و مابقی اقساط بدون بهره نمایید.

 برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید و با مشاوران مجرب دنیز ارتباط مستقیم داشته باشید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17981
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه