صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / خرید زمین سند دار در شمال

خرید زمین سند دار در شمال

492

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
7،380،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17982
زمین
820 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین سند دار در شمال

 

فروش زمین جنگلی یکی از پرفروش ترین نوع ملک در شمال کشور می باشد، که ما به شما عزیزان یک ملک ارزنده با قیمت عالی در یکی از مناطق بکر جنگلی را معرفی می کنیم.

یکی از مواردی که در قیمت گذاری زمین بسیار مهم است، مکان و موقعیت جغرافیایی ملک مورد نظر، متراژ زمین و...  بوده که تاثیر زیادی در قیمت آن خواهد داشت. 

خرید زمین مسکونی در شمال یکی از راه های سرمایه گذاری کم ریسک و بی ضرر بوده که امروزه با استقبال بسیاری از افراد رو به رو شده است، امروزه بسیاری از افراد به دنبال راه های برای افزایش سرمایه اولیه خود هستند، که در نتیجه با خرید زمین در نوشهر سود خوبی را نصیب خود می کنند، و یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ برای سرمایه‌ گذاری در شمال، داشتن یک ویلای لوکس در یکی از منطقه های زیبا در شمال است، عده ای به دنبال خرید ویلا آماده، با سازه های متفاوت هستند، و عده ای دیگر ملکی را خریداری می کنند و ترجیح می دهند در این ملک، یک ویلا به صورت شخصی ساز، طراحی و احداث کنند، از این سوی

خرید زمین در شمال و در منطقه ساحلی و جنگلی در نوشهر یکی از گزینه های مناسب برای خرید و سرمایه گذاری می باشد.

خرید زمین جنگلی و زمین ساحلی هر یک قیمت متفاوتی دارند، این زمین در نوشهر دارای 820 متر مربع که دیوارکشی شده نیز می باشد، و تمامی انشعابات لازم مانند؛ آب و برق و گاز و اسناد رسمی را نیز دریافت نموده است، این ملک با نکات گفته شده دارای قیمت منصفانه ایی می باشد، و شما با خرید زمین به قیمت می توانید یک سرمایه گذاری هوشمندانه در شمال داشته باشید.

اگر می‌ خواهید زمینی در دامنه جنگل که دید دریا را هم داشته باشد، را خریداری نمایید، بازدید از این ملک را توسط مشاورین مجموعه دنیز از دست ندهید.

این ملک دارای مجوز ساخت و سند تک برگ، دارای ویو رو به کوهپایه و جنگل و دریای نیلگون خزر در نوشهر می باشد، و نوشهر یکی از عالی ترین و توریستی ترین شهر در استان مازندران با امتیازاتی همچون فرودگاه، مراکز خرید، سینما و... می باشد، پس نوشهر بهترین گزینه برای خرید زمین در شمال محسوب می شود، که شما می توانید با قیمت مناسب و سند تک برگ، این ملک را خریداری کنید و بر اساس اهداف خود روی آن سرمایه گذاری کنید.

منطقه برند و لوکس برای خرید زمین همیشه بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری خواهد بود، و شمال کشور در عرصه خرید و فروش ملک و ساخت و ساز روزانه در حال پیشرفت می باشد، که شما عزیزان می توانید یک سرمایه گذاری هوشمندانه در شمال و کسب در آمدی نیز در شمال داشته باشید.

در هنگام خرید زمین در شمال شما نیازمند یک فرد با تجربه هستید تا در مورد زمین اطلاعات لازم را به شما انتقال دهد و در هنگام معامله نیز شما را راهنمایی کنند، برای انجام این کار شما می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز راهنمایی بگیرید، برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره را کلیک کنید.

برای تماس و ارتباط بیشتر با مجموعه دنیز کافیست کلیک کنید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17982
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه