صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش زمین داخل شهرک با مجوز ساخت

فروش زمین داخل شهرک با مجوز ساخت

560

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
875،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط ۴ماهه بدون بهره
کد ملک 18020
زمین
250 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین داخل شهرک با مجوز ساخت

 

یکی از نکات پر اهمیت برای خرید زمین در شمال، توجه به منطقه ایی که زمین مورد نظر در آن قرار دارد، می باشد، اگر می خواهید یک معامله خوب و مطمئن در یکی از منطقه های عالی در شمال داشته باشید، حتما باید به این نکته گفته شده توجه نمائید.

چمستان از توابع استان مازندران است، و بین شهرهای آمل و نور قرار دارد، که مسافت چمستان تا آمل: 26 کیلومتر و مسافت چمستان تا محمودآباد: 36 کیلومتر و هم چنین مسافت چمستان تا نور: 17 کیلومتر می باشد، که به راحتی می توانید به این شهرها دسترسی داشته باشید.

از سه مسیر می توان از تهران به چمستان دسترسی داشت، فاصله مسیر تهران به چمستان از طریق جاده هراز حدودا 211 کیلومتر، و از طریق جاده چالوس پر طرفدار، با طی 240 کیلومتر و مسیر سوم که فیروزکوه می باشد؛ با طی  334 کیلومتر می توانید با طی مسیری سرسبز و طبیعت زیبا، به چمستان سرسبز دسترسی داشته باشید. 

مناسب ترین منطقه برای خرید زمین جنگلی، منطقه ای است که دارای امکانات رفاهی و مراکز درمانی، مرکز خرید، سینما و... و همچنین نزدیک به جاذبه های گردشگری باشد، مازندران به دلیل اینکه در اطراف دریای خزر قرار گرفته است و دارای آب و هوای متعادل و فوق العاده می باشد، که باعث جذب توریست و گردشگران بسیاری شده است، که این امتیازات باعث پیشرفت و رونق در شمال کشور و در منطقه چمستان سرسبز شده است.

این ملک مسکونی با متراژ 250 متر مربع در چمستان زیبا قرار دارد، قیمت مناسب این ملک در چمستان باعث شده است خریداران بسیاری به سمت

خرید زمین در چمستان روی بیاورند، اما مهم ترین نکته ایی که باید هنگام معامله و بازدید از ملک با آن توجه کرد، موقعیت مکانی و اسناد رسمی و قانونی ملک می باشد، خوشبختانه این ملک تمامی این اسناد رسمی همچون سند شورائی و تک برگ و پایان کار و از مهمتر دارای مجوز ساخت می باشد که شما بالافاصله بعد از خرید این ملک می توانید اقدام به ساخت و ساز ویلا نمایید.

چمستان منطقه مناسبی برای سرمایه گذاری با خرید زمین محسوب می شود؛ زیرا ملک و ویلا در چمستان روزانه در حال پیشرفت از لحاظ اقتصادی می باشد، شما با خرید زمین به قیمت در چمستان میتوانید سود بسیاری را بدست آورید.

در میان تمام راه هایی که برای سرمایه گذاری در شمال وجود دارد، اغلب افراد خرید زمین در چمستان را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند، که در بیشتر اوقات با خرید زمین ارزان قیمت، با هدف ساخت و ساز ویلا این معامله را انجام می دهند، و این ملک دارای مجوز ساخت می باشد، زمانی که ملک دارای مجوز ساخت باشد، شما اطمینان از ساخت ویلا به صورت قانونی، بهره مندی از تسهیلات بانکی، دریافت امتیازات مهم آب و برق و گاز و... این ملک نکات گفته شده را برخورد دار می باشد، از این سوی خرید زمین داخل بافت بهترین گزینه برای شما خریداران محترم می باشد.

اگر قصد خرید زمین در شمال را دارید، تیم حرفه ای و متخصص مشاورین ویلا دنیز آماده خدمت رسانی به شما همراهان گرامی می باشند. 

 برای گرفتن هرگونه مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 18020
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه