صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش زیرقیمت زمین قابل ساخت در چمستان

فروش زیرقیمت زمین قابل ساخت در چمستان

135

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
814،000،000 تومان
کد ملک 24674
زمین
220 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زیرقیمت زمین قابل ساخت در چمستان



شما به دنبال یک فرصت بی‌نظیر برای خرید زمین قابل ساخت در منطقه چمستان هستید؟ ویلا دنیز، با سابقه‌ای چندین ساله در زمینه املاک و با مدیریت خانم پاکدل، آماده است که به شما در این خرید استثنایی کمک کند.

ما در اینجا با افتخار زمینی را به شما معرفی می‌کنیم که با قیمتی مناسب و زیرقیمت در دسترس شماست. این زمین با مساحت 220 متر مربع واقع در منطقه چمستان قرار دارد. یک فرصت فوق‌العاده برای ساخت خانه رویایی خود را در این منطقه جنگلی به دست آورید.

از جمله ویژگی‌های این زمین می‌توان به قابلیت ساخت، که به معنای جوازِ شما برای احداث ویلایی با دیزاین و طراحی خاص است، اشاره کرد. برخورداری از زمینی قابل ساخت باعث می‌شود تا به خواسته‌ها و نیازهای شما در خلق خانه ایده‌آل دست یابید و خلق آثاری بی‌نظیر از زندگی را تجربه کنید.

علاوه بر قابلیت ساخت، این زمین با قیمتی استثنایی در اختیار شما قرار می‌گیرد. متراژی به اندازه 220 متر مربع با قیمت فقط 3 میلیون و پانصد هزار تومان برای شما در دسترس است. این قیمت بسیار مناسب باعث می‌شود تا در خرید خود بهره‌وری بالایی را تجربه کنید و به سرمایه‌گذاری مطمئنی دست یابید.

چمستان یکی از شهرهای جنگلی در مازندران می باشد با امکانات و زیبایی‌های طبیعی خیره کننده، منطقه‌ای است که زندگی آرام و آسوده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد. نزدیکی به جنگل‌ها و پوشش سبز غنی، فضایی آرام و پر از انرژی مثبت را برای ساکنان این منطقه فراهم می‌کند.

پس، اگر به دنبال خرید زمینیقابل ساخت در چمستان هستید، این فرصت را از دست ندهید. با مشاوران ما در ویلا دنیز تماس بگیرید و این زمین با قیمت استثنایی را به خود اختصاص دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بازدید از این زمین، با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید:

خرید زمین داخل شهرک در شمال

عدم فروش زمین با بافت غیر مجاز_ عدم فروش زمین با متریال غیر مجاز


ویلا دنیز، همیشه در کنار شماست تا بهترین تجربه را در حوزه خرید و فروش املاک برای شما فراهم کند.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24674
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه