صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین در بافت مسکونی در نوشهر

فروش زمین در بافت مسکونی در نوشهر

523

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،336،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18034
زمین
292 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین در  بافت مسکونی در نوشهر 

 

لازم به توضیح است این زمین جنگلی در خوش آب و هوا ترین منطقه به مساحت 292 متر مربع با اسناد رسمی؛ سند شش دانگ و تگ برگ، عرصه و اعیان و پایان کار می باشد، همان طور که می دانید سند یکی از رکن های بسیار مهم در هنگام خرید و فروش ملک و یا محسوب می شود.

این ملک دارای اسناد رسمی کامل و در بافت مسکونی قرار دارد، که تمامی انشعابات آب، برق، گاز را دریافت نموده است، از امتیازات دیگر این ملک می توان به حصارکشی، چاه آب، و ویو به جنگل های نوشهر اشاره نمود.

زمانی که شما هدفتان از خرید زمین در شمال، ساخت و ساز ویلا می باشد، زمین باید در بافت مسکونی قرار بگیرد، از این سوی ملک مورد نظر باید در بافت قرار داشته و نوع کاربری؛ باید مسکونی باشد، یعنی زمین در محدوده مجاز طرح هادی واقع شده باشد، در این صورت می‌ توان برای ساخت و ساز ویلا، مجوز و پروانه ساخت قانونی را دریافت نمود.

چنانچه زمینی داخل بافت نباشد، پروانه ساخت به طور قانونی برای آن صادر نمی‌شود، حتما قبل از خرید زمین در نوشهر اگر قصد ساخت و ساز ویلا را دارید، به داخل بافت یا خارج بافت بودن آن توجه نمائید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمین می توانید به مشاورین املاک دنیز مراجعه کنید، تا در مورد موقعیت زمین و اسناد قانونی ملک مورد نظر اطلاعات لازم را کسب نمائید، تا از لحاظ قانونی و کامل بودن مدارک آسوده خاطر باشید، و با اطمینان کامل اقدام به

خرید زمین داخل بافت در نوشهر نمائید.

با توجه به نکته های گفته شده در متن فوق، این زمین ارزشمند در بافت مسکونی قرار دارد، و شما عزیزان با همراهی از مهندسین مجرب شمال می توانید اقدام به ساخت ویلا با سازه های لوکس مدرن در شهرک برند نوشهر نمائید، و صاحب ویلا در یکی از بهترین منطقه در کشور شوید.

قیمت پیشنهادی فروش زمین در نوشهر توسط مالک با توجه به توضیحات  فوق و قرار گرفتن در شهر ساحلی نوشهر بسیار منصفانه و منطقی می باشد، و شما عزیزان می توانید این ملک را به صورت اقساطی خریداری نمائید.

برای مشاهده و خرید زمین جنگلی و خرید زمین اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این زمین ارزنده، شهرکی می باشد؛ شهرکی بودن یکی از امتیازات بسیار مهم می باشد؛ زیرا زمین های شهرکی از امنیت بسیار بالا و تضمین شده ای برخوردار می باشند از این سوی با خیال راحت می توانید اقدام به خرید زمین در شهرک نمائید.

مشاورین مجرب ویلا دنیز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، تا خريد بسيار آسان و مطمئنی  را در شهر ساحلی و جنگلی در استان مازندران و در نوشهر توریستی داشته باشید.

چنانچه به راهنمایی و مشاوره برای خرید زمین ارزان در شمال نیاز داشتید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای ارتباط با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال  انتخاب کردید از شما سپاسگزاریم.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18034
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه