صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین داخل بافت سنددار در مازندران

فروش زمین داخل بافت سنددار در مازندران

751

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،346،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19951
زمین
276 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین داخل بافت سنددار در مازندران

 

خرید زمین و ملک در کشور ما یکی از مطمئن‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری است. حتما شما هم شنیده‌اید که افراد بسیاری با خرید یک قطعه زمین در فلان جای شمال یک‌شبه به ثروت‌های هنگفت رسیده‌اند. بله؛ همانطور که پیش از این هم گفتم خرید ملک و زمین یک سرمایه‌گذاری تضمین‌ شده در  شمال کشور می باشد. خرید زمین در شمال سودزایی بالایی دارد اگر در جای درست زمین بخرید و در زمان درست اقدام به خرید کنید.

 

زمین سندداری که در این آگهی به معرفی آن می پردازیم، داخل بافت وجود دارد. منظور از بافت، نقشه بنیاد مسکن برای طرح هادی هر روستا بصورت جداگانه می باشد. بنیاد مسکن شهرستان مربوطه، هر ۱۰ سال نقشه جدیدی را برای هر روستا طراحی کرده و بر اساس آن نقشه، اعضای شورا و دهیار روستای مربوطه اقدام به صدور مجوز ساخت و یا پایان کار می نمایند. بر اساس این نقشه کلیه زمین ها به دو دسته داخل بافت و خارج بافت تقسیم می شوند.

زمین داخل بافت خود به ۳ دسته تقسیم می شود، شامل زمین مسکونی، زمین باغی و زمین زراعی.

در مورد خرید فروش زمین و ویلای داخل بافت، این است که مثلا شما اگر زمینی با بافت مسکونی خریداری کنید بدون هیچ دردسری و فقط با گرفتن چند تا مجوز دیگر به آسانی به ساخت ویلا در آن بپردازید. همچنین نکته ای باید اضافه کرد که، بعضی از زمین ها و یا ویلاهای خارج بافت دارای سند نیز می باشند. که البته سند آنها هیچ ارتباطی به بافت زمین ندارد و افراد می توانند برای زمین هایی که خارج بافت هستند هم اقدام به سند نمایند که البته یک مقدار نسبت به زمین های داخل بافت، برای اقدام به سند سخت تر می باشد.

 

مشخصات و امکانات کلی زمین شهرکی در نوشهر:

٢٧٦متر

نخ شمال

شهركي با نگهباني ٢٤ ساعته و  سنگ فرش

داخل بافت

سند تك برگ

شهرك كامل شده

اماده ساخت و ساز

درب ريموت

شمالي جنوبي

 

 

مجموعه ویلا دنیز  از برترین گروه مشاوران متخصص در سطح استان مازندران می باشد، که یکی از با سابقه ترین مجموعه  مشاوران است که در این حوزه به طور تخصصی و حرفه ای فعالیت می کند.

این مجموعه با گروهی حرفه ای و کارآزموده می تواند بهترین همراهی باشد که در کنار خود داشته باشید تا با خیالی آسوده در این مسیر حرکت کنید و به آنچه که در ذهن دارید برسید.

تمام تلاش کادر این مجموعه این است تا بتوانید به بهترین شکل به هدف مورد نظرتان برسید و بتوانید یک سرمایه گذاری موفق در این خطه از کشور داشته باشید و به سود برسید.

برای خرید زمین در شمال کشور و رسیدن به نتیجه مطلوب کافیست به ما اعتماد کرده و با خانواده بزرگ ویلا دنیز هم قدم شوید...

شما سرمایه گذاران گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این زمین با کد 19951 ، و اطلاع از سایر زمین های مسکونی در نوشهر به مشاوران ویلا دنیز از طریق بخش تماس با ما، ارتباط پیدا کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 19951
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه