صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین جنگلی در سیسنگان

فروش زمین جنگلی در سیسنگان

543

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
3،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهرهد
کد ملک 18044
زمین
400 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین جنگلی در سیسنگان

 

 این زمین جنگلی در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی، در سیسنگان نوشهر به مساحت ۴۰۰ متر مربع با چشم انداز جنگل واقع شده است، با ما همراه باشید تا از امتیازات این ملک ارزشمند مطلع شوید.

  خرید زمین جنگلی در شمال خواسته ی اکثر افرادی که به دنبال خرید زمین در شمال هستند، می باشد، از این سوی، گروه مشاورین دنیز این ملک زیبا را در منطقه سرسبز نوشهر پیشنهاد می دهند.

 

خرید زمین در مازندران یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی که قصد خرید زمین سند دار در شمال را دارند، می تواند باشد، زیرا زمین های نوشهر اغلب در بافت مسکونی قرار دارد، در این صورت این ملک دارای اسناد رسمی اعم از؛ سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، ثبتی در نوبت، پایان کار می باشد، و از امتیازات این ملک می توان به چاه آب، حصار کشی، راه دسترسی، دیوار کشی اشاره نمود.

از همه مهم تر این ملک در بافت مسکونی قرار دارد، یعنی شما بعد از دریافت مجوز ساخت می توانید، به راحتی در این ملک به ساخت و ساز بپردازید، و از این سوی بعد از خرید زمین داخل بافت می توانید، یک معامله پر از سود را در شمال تجربه نمائید، و قبل از اقدام به خرید زمین ارزان باید نوع کاربری زمین و موقعیت مکانی ملک و شهرکی بودن یا مستقل بودن ملک را توسط مشاورین دنیز بررسی نمائید.

این ملک نیز در یکی از شهرک های برند در نوشهر با امنیت بالا قرار دارد.

 

بهترین شهر برای خرید زمین در شمال کشور، شهرهای آمل، نور، نمک آبرود و نوشهر و متل قو از طرفداران بیشتری برخوردار می باشد، و این نکته باعث شده شمال کشور از لحاظ خرید و فروش زمین و ویلا پیشرفت فوق العاده ایی داشته باشد، و خریداران با خرید این ملک سود بسیاری کسب می نمایند، همچنین

زمین های شمال به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا، بهترین مناطق برای خرید زمین در ایران محسوب می شوند، و خرید زمین در نوشهر یک گزینه مناسب برای آن دسته عزیزانی که به دنبال منطقه جنگلی و ساحلی هستند، می باشد؛ زیرا این ملک فاصله بسیاری کمی به جنگل و دریای خزر دارد.

قیمت پیشنهادی فروش زمین توسط مالک با توجه به توضیحات فوق و قرار گرفتن در منطقه جنگلی با امتیازات فوق العاده و نزدیک به جاده، بسیار مناسب می باشد، که برای خریداران واقعی در هنگام فروش زمین جنگلی، شرایطی به صورت پرداخت مبلغ نصف نقدی و مابقی اقساط بدون بهره و معاوضه در نظر گرفته شده است، و با شرایط کنونی اقتصاد کشور خرید زمین اقساطی یک انتخاب هوشمندانه می باشد.

فروش زمین شهرکی  با امنیت کامل و خوش نقشه به متراژ 400 متر با بهره مندی از انشعابات مهم و ضروری همچون آب و برق و گاز، پیشنهاد عالی برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در نوشهر دارند، می باشد، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره را که در سمت همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

برای ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 18044
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه