صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین سنددار مناسب ساخت ویلا در نوشهر

فروش زمین سنددار مناسب ساخت ویلا در نوشهر

711

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،240،000،000 تومان
کد ملک 19946
زمین
432 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین سنددار مناسب ساخت ویلا در نوشهر

 

سلام عرض می کنم خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز درخدمت شما هستیم با معرفی یک زمین، داخل بافت مسکونی در یک منطقه جنگلی در نوشهر؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین جنگلی را دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

این زمین به مساحت 432 متر در یک منطقه جنگلی قرار دارد؛ این زمین دارای سند شش دانگ می باشد، و به دلیل داشتن کاربری مسکونی، با ساخت ویلا در آن می توانید یک ویو بینظیر رو به جنگل داشته باشید. کسانی که به دنبال آسایش و هوای پاک می باشند، می توانند با خرید این زمین در نوشهر و دریافت مجوز ساخت و ساز از منطقه مربوطه و به دنبال آن ساخت ویلا در زمین، یک زندگی عالی به دور از دغدغه و آلودگی های موجود در شهرهای بزرگ داشته باشند.

 

امروزه افراد به دنبال این هستند زمینی بخرند که سند داشته باشد و خیالشان از نظر قانونی جمع باشد، خرید زمین سنددار در شمال بیانگر این است که این زمین به صورت قانونی به اسم یک نفر می باشد و کسی دیگر نمی تواند پا پیش بگذارد و بگوید که این زمین، برای من است؛ خرید زمین سنددار گزینه خوبی برای سرمایه گذاری و ساخت ویلا می باشد.

مهم ترین عاملی که باعث می شود شما سرمایه گذاری موفقی داشته باشید، خرید زمین مناسب در شمال است؛ خرید زمین دارای قواعد خاصی است، که باید حتما برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این باره تحقیق کرده و اطلاعاتی که در این راه به شما کمک می کنند جمع آوری کرده و به بررسی آن پردازید، زیرا در صورت هر گونه اشتباهی ممکن است نه تنها به سود نرسید بلکه سرمایه بسیاری را از دست بدهید؛ برای سرمایه گذاری در شمال، خرید زمین بهترین گزینه است. در این خصوص سایت ویلا دنیز پیشنهاد می کند مقاله (خرید زمین در شمال یا خرید زمین در تهران) مطالعه نمائید.

 

مشخصات و امکانات کلی زمین جنگلی در نوشهر:

نجارده

 432 متر زمین 

 شمالی جنوبی

دارای سند تک برگ

رو به جنگل 

 

خرید زمین در شمال می تواند سود بالایی برای شما به ارمغان آورد به شرط آن که زمینی که برای خرید انتخاب کرده اید مستعد پیشرفت باشد. سرمایه گذاری موفق است که بداند در مدت زمان کوتاه یا بلند، ارزش زمینی که خریداری کرده است چند برابر می شود که به انتخاب عاقلانه و آگاهی کامل بستگی دارد. اگر اطلاعات کمی دارید و می خواهید به عنوان یک سرمایه گذار، خرید زمین در شمال را با بالاترین احتمال رشد انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می شود که با کمک و راهنمایی گرفتن از مشاوران متخصص و باتجربه ویلا دنیز، اقدام به این کار کنید.

برای اطلاعات بیشترمی توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی وجود دارد با مشاورین ما در ارتباط باشید. 

 

برای ارتباط با ما می توانید با از طریق تماس با ما، با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 


محدوده آدرس: نجارده

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

زمین - باغ های مشابه