صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش زمین داخل شهرک در مازندران

فروش زمین داخل شهرک در مازندران

529

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
841،500،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18399
زمین
255 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین داخل شهرک در مازندران

با سلام و درود فراوان خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان، در روزهای آخر فصل بهار باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی ۲۵۵ متر زمین داخل بافت در شهر چمستان؛ اگر شما عزیزان و خرید زمین در چمستان را دارید، ما را تا انتهای این آگاهی همراهی کنید.

 یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری، خرید زمین در شمال است؛ کمی پیشتر درباره خرید زمین کشاورزی در شمال کشور و نکات مهم آن مطالبی را منتشر کردیم؛

در آن مطلب عنوان کردیم که چگونه می توانید یک زمین کشاورزی در شمال کشور، در منطقه دلخواه خود پیدا کنید؛ و همچنین بیان کردیم که زمین های کشاورزی باید چه خصوصیاتی داشته باشد؛ اما نکته مهم درباره خرید زمین مناسب در شمال کشور صرفا به زمین های کشاورزی منتهی  نمی شود.

مسئله خرید و فروش زمین در شمال کشور، در ناحیه استان مازندران، جنبه‌های مختلف را در بر می گیرد؛ این جمله به مفهوم آن است که، زمانی که مسئله خرید زمین در شمال به میان می‌آید، منظور خرید انواع زمین با اهداف ساخت و ساز، کشاورزی، سرمایه گذاری و غیره می باشد.

شمال کشور با داشتن شرایط آب و هوایی عالی، طبیعت بی نظیر و دوری از دغدغه های شهر نشینی و آلودگی، بهترین نقطه جهت سرمایه گذاری و خرید زمین می باشد.

خرید زمین در شمال و سرمایه گذاری در این بخش از کشور، از اصولی ترین و بهترین انتخاب هایی می باشد، که می توانید در مناطف خوش آب و هوا داشته باشید؛ با خرید زمین در مناطق شمالی کشور می توانید با حفظ ارزش سرمایه و با رشد قیمت ها شاهد افزایش قیمت خود باشید و به سود قابل توجهی برسید.

مهمترین عاملی که باعث می شود شما سرمایه گذاری موفقی داشته باشید، خرید زمین مناسب در شمال است؛ خرید زمین دارای قواعد خاصی است، که باید حتماً برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این باره تحقیق کرده و اطلاعاتی که در این راه به شما کمک می کنند، جمع‌آوری کرده و به بررسی آن پردازید؛ زیرا در صورت هرگونه اشتباهی ممکن است نه تنها به سود نرسید، بلکه سرمایه بسیاری را از دست بدهید.

این زمین در شمال کشور در استان مازندران و شهر چمستان قرار دارد؛ چمستان یکی از شهرهای پر تقاضا برای خرید زمین و ویلا است؛ و جزو شهرهای جنگلی و توریستی به حساب می آید؛ سالانه مسافران زیادی برای تفریحات خود به این شهر سفر می کند؛ و اگر شما از آن دسته کسانی هستید، که قصد خرید زمین جنگلی را دارید، ما به شما این زمین را پیشنهاد می‌دهیم.

متراژ این زمین ۲۵۵ متر می باشد که در یک شهرک برند جنگلی واقع شده است؛ و اگر شما عزیزان قصد خرید زمین شهرکی را دارید، پیشنهاد ما به شما این زمین می باشد؛ انشعابات این زمین از جمله آب، برق و گاز، سر زمین می باشد.

یک مزایای دیگری که این زمین دارد، داشتن سند تک برگ می باشد، و شما می توانید بدون دردسر این زمین را خریداری کنید؛ و اگر شما مایل به خرید زمین سنددار هستید، ما به شما این زمین را معرفی می کنیم؛

یک مزایای دیگری که این زمین دارد، شرایط پرداخت آن است؛ یعنی شما نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد، و الباقی را به صورت اقساطی پرداخت می کنید؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین اقساطی را دارید، پیشنهاد ما به شما این زمین می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست قرار دارد با مشاوران ما در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما میتوانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین تحصیل کرده ما در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18399
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه