صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش یه قطعه زمین سندتک دار چمستان

فروش یه قطعه زمین سندتک دار چمستان

591

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
24،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18428
زمین
300 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش یه قطعه زمین سندتک دار چمستان

با سلام و درود فراوان خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی ۳۰۰ متر زمین سنددار در منطقه جنگلی چمستان، اگر شما عزیزان قصد خرید زمین در چمستان را دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

آنچه افراد را به خرید زمین در شمال و سرمایه گذاری بر روی آن تشویق می کند، جاذبه هایی است که از نظر تجاری و مالی این زمین برای آنها به وجود آورده است؛ به طور مثال برخی از افراد تصور می کنند، می توانند یک زمین با متراژ مشخص خریداری کرده، پروژه‌های ساخت و ساز خود را تکمیل نموده و سپس سود حاصل از فروش ساختمان ها را دریافت کنند.

یکی از بزرگترین مزایای خرید زمین در شمال، این است که ملک شما آزاد و در اختیار شما است؛ اگر چه ممکن است مسئله خرید یک زمین در محدوده استان مازندران به پیش بینی ها و بررسی های دقیق تری نیاز داشته باشد؛ اما این فرصت را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید حداکثر استفاده را از زمین خریداری شده انجام دهید؛

همچنین نوع کاربری زمین خود را می توانید انتخاب کنید و حتی اگر یک انتخاب حرفه‌ای داشته باشید، شانس بسیار عالی برای پیشرفت های آینده برای شما فراهم است.

این زمین در استان مازندران در شهر چمستان قرار دارد؛ چمستان یک شهر جنگلی و سرسبز و با آب و هوای بکر و رویایی است؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین جنگلی را دارید، این زمین پیشنهاد ما به شماست؛ چمستان جزو شهر های مسافر خیز و خوش آب و هوای استان مازندران است، و ویلاهای بسیاری در این گوشه، کنار این شهر ساخته شده است.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مشتریان برای خرید زمین در چمستان مرتکب می‌شوند و شاید کمتر به آن توجه شده است، این است که، مشتری فکر می‌کند اول می‌تواند زمین بخرد و بعد، با استناد بر سند زمین، وام بانکی دریافت کند؛ این فکر کاملاً اشتباه است!

اگر فکر می‌کنید زمین می خرید و وام می گیرید، سخت در اشتباه هستید! تفکر خود را تغییر دهید و سعی کنید با خرید زمین در چمستان فرصت سرمایه‌گذاری را تقویت کنید و به گرفتن وام کمتر فکر کنید؛ مگر آن که زمین با ارزشی در اختیار شما باشد.

متراژ این زمین ۳۰۰ متر می باشد؛ که در منطقه برند و جنگلی قرار دارد؛ انشعابات این زمین از جمله آب، برق و گاز بر روی زمین قرار دارد.

مزایای خوبی که این زمین دارد، داشتن سند تک برگ می باشد و شما می توانید به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی این زمین را خریداری کنید؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین سنددار را دارید، پیشنهاد ما به شما این زمین می باشد.

یک مزایای دیگری که این زمین دارد، شرایط پرداخت آن می باشد؛ یعنی شما نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد، و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت می کنید؛ و اگر شما مایل به خرید زمین اقساطی هستید، ما به شما این زمین را معرفی می کنیم؛

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست قرار دارد، با ما در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین ویلا دنیز در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18428
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه